Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen ensimmäinen auto

Vierailija
10.06.2016 |

Millaisen auton olette ostaneet/aikoneet ostaa lapsellenne ensimmäiseksi autoksi? Manuaali/automaatti? Merkki? Hinta? Miten lapsi osallistuu auton kustannuksiin? Maksaako esim. osan autosta, vakuutuksista, huolloista, polttoaineesta? Kuskaako pienempiä sisaruksia, käykö kaupassa autollansa? Mitä on teidän mielestänne kohtuullista vaatia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha siinä on mitään alkaa vaatimaan, kun lapsi muuttaa kuitenkin vuoden päästä pois kotoa.

Vierailija
2/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa itse sen mihin rahat riittävät. Maksaa itse vakuutukset ja bensat. Ajokortti-ikäisen kuuluu huolehtia omista kuluistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten maksaa vaan ajokortin ja lapsi ostakoon auton sitten kun on varaa. Siihen asti voi lainata isin autoa.

Vierailija
4/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miksi minun pitäisi ostaa hänelle auto? Lainatkoon jompaa kumpaa meidän autoista, silloin kun emme ehdottomasti niitä itse tarvitse. Aina voi neuvotella. Niin ja bensaa saa työssäkäyvä nuori välillä kyllä ostaa.

Vierailija
5/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut enkä aio ostaa lapsille autoja. Lainaan omaani silloin kun tarvitsevat. Ostavat itse omat autonsa sitten kun niitä niin paljon tarvitsevat että kannattaa hankkia. Kolme lasta 17-22 vuotta.