Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tampereella eräs farmaseutti katsoo aina kuin halpaa makkaraa, kun ostan rauhoittavia tms. lääkkeitä. Kaverini on sitä mieltä, etten saisi käydä tuossa apteekissa. Itse taas ajattelen, että se on lähiapteekkini ja käyn siellä piruuttanikin. Eihän se ole minun ongelmani, että myyjä on juntti.

Kumpi teistä on parempi?

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Itse boikotoin yhtä apteekkia kun on ollut aina niin tympeä vastaanotto ja super hidas ja huono palvelu. Jopa niinkin tavallinen tuote kuin e-pillerit on sieltä usein vieläpä loppu. Toisessa jossa sitten nykyään käynkin on mukavat työntekijät ja kaikki sujuu hienosti joten miksi ankeuttaisin itseäni siellä huonossa apteekissa kun on saatavilla parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse boikotoin yhtä apteekkia kun on ollut aina niin tympeä vastaanotto ja super hidas ja huono palvelu. Jopa niinkin tavallinen tuote kuin e-pillerit on sieltä usein vieläpä loppu. Toisessa jossa sitten nykyään käynkin on mukavat työntekijät ja kaikki sujuu hienosti joten miksi ankeuttaisin itseäni siellä huonossa apteekissa kun on saatavilla parempaa.

Käyn itsekin nykyään useimmiten toisessa apteekissa, mutta silti olen sitä mieltä, että farmaseutin pitää pystyä kyllä myymään myös psyyken lääkkeet halveksimatta asiakastaan ja käyn välillä piruuttanikin tuossa apteekissa, kun se on lähimpänäkin.

Miten voi edes olla farmaseutti, jos on niin vaikeaa ja pitää osoittaa mieltään asiakkaalle?

Apteekin palveluista vain harvemmin valitetaan, mutta ehkä senkin voisin tehdä. ap

Vierailija

Tampereella ainakin aseman lähellä olevassa apteekissa, siinä Rautatienkadulla risteyksessä, oli kerran niin hirveä eukko että oli pakko antaa palautetta ketjuun. Asiakaspalvelija vittuili jo edellisille asiakkaille, siistille nuorelle parille, mutta ei yrityksestään huolimatta saanut riitaa näiden kanssa aikaan. Hoksasi sitten minut, näytin varmaan lupaavalta, mitä olenkin, ja tuli vittuilemaan mulle. Kysyin eräästä lääkkeestä, johon minulla oli resepti, että miksiköhän siinä on efedriiniä, mikä sen vaikutus on. Vastaus oli, että "älä sinä sitä mieti, kyllä ne kuule lääketehtaassa osaa lääkkeet tehdä ja tietää mitä niihin pitää laittaa!" Johon minä, että olen kyllä käsittänyt, että apteekeissa osataan tällaisiinkin kysymyksiin vastata.  Johon tämä kaamea vanha harppu, että "ei nyt mihin tahansa tyhmiin kysymyksiin tarvitse vastata, otatko sä sen lääkkeen vai et?" Silloin annoin tulla pari sanaa vaihdevuosilääkityksestä, jota varmaan talosta löytyisi, kun tarve on ilmeinen.

Sanoisin, että parempi boikotoida kuin asioida.