Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mieheni katoaisi ja joutuisin antamaan valokuvan

Vierailija
09.06.2016 |

Katsoin mieheni passia ja kuva ei näyttänyt ollenkaan häneltä. paljon lihavampikin. Jos mieheni katoaisi niin passikuvan perusteella häntä ei löytyisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hänestä luultavasti jonkun kuvan jonka hän on läpällä minulle lähettänyt, koska semmoisissa hän näyttää eniten tunnistettavalta :D

Vierailija
2/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, hassuja kuvia miehestä, milloin mikin päähineenä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä salaa kuva kännykän kameralla, niin voit sitten kylillä kysellä perään.

Vierailija
4/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
5/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on puhelimessa sellainen kuva missä minä olen kaulimen kanssa..meillä on kiero huumorintaju, tuo on lavastettu tilanne. Tuo on varmaan uusin kuva. Miehestä on taas tuhat kuvaa joka kesältä kalastushommistaan. Mut tajusin just, että meillä ei ole pojistamme paljon mitään kuvia aikuisiältä, pitää seuraavalla käyntikerralla pistää toimeksi. Nuorin kertoi kyllä vasta hankkineensa uuden passin, joten se kuva kai jostain löytyy. 

Vierailija
6/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
7/7 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on puhelimessa sellainen kuva missä minä olen kaulimen kanssa..meillä on kiero huumorintaju, tuo on lavastettu tilanne. Tuo on varmaan uusin kuva. Miehestä on taas tuhat kuvaa joka kesältä kalastushommistaan. Mut tajusin just, että meillä ei ole pojistamme paljon mitään kuvia aikuisiältä, pitää seuraavalla käyntikerralla pistää toimeksi. Nuorin kertoi kyllä vasta hankkineensa uuden passin, joten se kuva kai jostain löytyy. 

et taida paljon leipoa kun piti lavastaa tilanne :D