Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelematon mies

Vierailija
09.06.2016 |

Nainen mihin ikään asti pidät seurustelematonta miestä normaalina ja milloin alkaa hälytyskellot soida?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa.

Vierailija
2/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa.

Minua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäisestä mitä itsekin olen seurustelemattomana naisena, eli 26. Kun tähän ikään asti on selvinnyt pariutumatta on useimmiten taustalla jotain häikkää. Itsellänikin.

Vierailija
4/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisestä mitä itsekin olen seurustelemattomana naisena, eli 26. Kun tähän ikään asti on selvinnyt pariutumatta on useimmiten taustalla jotain häikkää. Itsellänikin.

Miksi luulet voivasi yleistää oman tilanteesi kaikkiin muihin? Minkälaista häikkää sinulla on taustalla?

Vierailija
5/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä häikkää sinulla on? On itsellänikin jotain, mutta ei mielestäni mitään sellaista jonka pitäisi olla pariutumisen este.

Ap

Vierailija
6/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v on raja 20 v voi mennä siinä tapauksessa jos on kuitenkin päässyt pillulle useampia kertoja .

Vierailija
7/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä häikkää sinulla on? On itsellänikin jotain, mutta ei mielestäni mitään sellaista jonka pitäisi olla pariutumisen este.

Ap

Masennusta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, rumuus. En tunne myöskään yhtäkään ns. normaalia ikisinkkua tai sellaista ikisinkkua, joka olisi vapaaehtoisesti pysytellyt sinkkuna. Netissä etenkin huomaa, että iso osa muista jakaa kanssani saman mielipiteen, eli jos ei ole kyennyt pariutumaan on jokin vialla. Ja niinhän se onkin, sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee.

Vierailija
8/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 v on raja 20 v voi mennä siinä tapauksessa jos on kuitenkin päässyt pillulle useampia kertoja .

Aika tiukka raja.

Vierailija
9/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voisi itsekin kuvitella, ettei seurustelemattomuus ole mitään sellaista, että se ois pariutumisene ste. Näyttää kuitenkin olevan. 

Vierailija
10/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Masennusta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, rumuus. En tunne myöskään yhtäkään ns. normaalia ikisinkkua tai sellaista ikisinkkua, joka olisi vapaaehtoisesti pysytellyt sinkkuna. Netissä etenkin huomaa, että iso osa muista jakaa kanssani saman mielipiteen, eli jos ei ole kyennyt pariutumaan on jokin vialla. Ja niinhän se onkin, sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulee.

Lopeta tuo ilkeän propagandan levitys. Netti vääristää ihmisten käsityksiä, koska se otanta ei koskaan ainakaan täysin edusta keskimääräistä väestöä. Äänessä on useimmiten ne ilkeimmät ja radikaaleimmat ihmiset, tai ne joilla on jotain huonoja kokemuksia. Tämön lisäksi vielä puhtaat provot. Ei se vielä asioista yleistä totuutta tee. Erilaiset henkilökohtaiset ongelmat toki voi edesauttaa sitä ettei pariudu, mutta on alkoholisteilla ja mt-ongelmaisillakin suhteita. Pariutumattomuus ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi olla mitään näistä ongelmista.

Vierailija
11/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet voivasi yleistää oman tilanteesi kaikkiin muihin? Minkälaista häikkää sinulla on taustalla?

Ei ole vain minun mielipiteeni. Myös tutkimuksen parissa on todettu, että pariutumismarkkinoilta syrjäytyvät yksilöt ovat fyysisesti ja henkisesti kelpaamattomia. Totuus taitaa sattua.

Vierailija
12/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"18 v on raja 20 v voi mennä siinä tapauksessa jos on kuitenkin päässyt pillulle useampia kertoja ."

- "Aika tiukka raja." 

No. Minä sitten kuulun sitten niiden joukkoon varmasti, joiden kohdalla hälytyskellot soivat, koska en 18 -vuoden iässä ja nyt hieman vanhempana ole seurustellut vielä kenenkään kanssa. - Ja pillulle ei ole pääsyn kanssa en ole osannut pitää kiirettä. Miksi olsin? Sekö minust avasta olsi tehnyt "oikean miehen" että olisin mahdollsimman nuoresta pitäen pyrkinyt joko parisuhteeseen ennen 18 -ikävuotta. Ja ellei, niin kuin kävi minun olsii pitänyt seuraavan kahden vuoden aikana pyrkiä mahdollismman monen naisen pöksyjen alle. Tunnustan päälle jääneen jälkeen ja löytäneeni yhteyden ikuiseen pikkupoikaan sisälläni, kun en ymmärrä, että miksi. Voisiko joku selittää tarkemmin, että miksi niin?  - Voin sitten harkita, että vaihdanko tai jätänkö taakseni, ainakin osan nykysisitä lapsellisista askareista ja aktiviteeteistani taakse ja keskittyen olennaisempaa. - Ellei se sitten ole jo myöhäistä. Sillä onhan esimerkiksi seksi sellainen akropatian ja avaruusfysiikkan tunteista vaativa suoritus, ettei sitä varmast voi enää oppia, ellei harjoittelua aloita viimeistään kolmetoista vuotiaana.     

Vierailija
13/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vain minun mielipiteeni. Myös tutkimuksen parissa on todettu, että pariutumismarkkinoilta syrjäytyvät yksilöt ovat fyysisesti ja henkisesti kelpaamattomia. Totuus taitaa sattua.

Niinkö, laita ihmeessä linkkiä! ;)

Vierailija
14/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lopeta tuo ilkeän propagandan levitys. Netti vääristää ihmisten käsityksiä, koska se otanta ei koskaan ainakaan täysin edusta keskimääräistä väestöä. Äänessä on useimmiten ne ilkeimmät ja radikaaleimmat ihmiset, tai ne joilla on jotain huonoja kokemuksia. Tämön lisäksi vielä puhtaat provot. Ei se vielä asioista yleistä totuutta tee. Erilaiset henkilökohtaiset ongelmat toki voi edesauttaa sitä ettei pariudu, mutta on alkoholisteilla ja mt-ongelmaisillakin suhteita. Pariutumattomuus ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi olla mitään näistä ongelmista.

Ilmoitin vain omat syyni: en väittänyt, että kaikilla parisuhteisiin kelpaamattomilla olisi vastaavaa häikkää.

Et muuten taida itse olla koko elämääsi sinkkuna viettänyt, koska muutoin tietäisit millä tavalla ihmiset suhtautuvat seurustelemattomiin henkilöihin. Voin kertoa, että se ei ole hirvittävän miellyttävää tai mukavaa. Toki IRL ei yhtä raadollisesti ilmaistu mitä nettikirjoitteluissa, mm. työpaikoillakin on tärkeää suhtautua korrektisti ja ystävällisesti toisiin jo perusoletuksena.

Vierailija
15/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Ap

16/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 25v mies, enkä ole koskaan seurustellut.

Vierailija
17/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö, laita ihmeessä linkkiä! ;)

Lue vaikka evoluutiopsykologiaa :) Muista silti, että teoriat ovat teorioita.

On muuten hauskaa, että jatkuvasti tällä(kin) palstalla saa lokaa niskaansa siitä ettei ole onnistunut pariutumisessa ja sitten kun tällaisissa ketjuissa ottaa kantaa vastaavalla tavalla saa kimppuunsa korppilauman. Ihan kuin te ette muka ymmärtäisi miten nämä asiat menevät :D Miettikääpä itse tuntemianne vaikka 50-vuotiaita ikisinkkuja. Niinpä...

Vierailija
18/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketään muuta taida sattua kuin sinua, kun kerran mielialapöhnässä provoilet palstalla tuota samaa propagandaa päivästä toiseen.

Vierailija
19/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nykyisen mieheni hänen ollessa 33-vuotias kesyttämätön poikamies :) jotain lyhyitä seurusteluyrityksiä oli ollut ja yhdenillan juttuja, mutta ei pidempää seurustelusuhdetta eikä pysyvyyttä elämässä.

Parempaa miestä en olis voinu löytää :)

Vierailija
20/20 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmoitin vain omat syyni: en väittänyt, että kaikilla parisuhteisiin kelpaamattomilla olisi vastaavaa häikkää.

Et muuten taida itse olla koko elämääsi sinkkuna viettänyt, koska muutoin tietäisit millä tavalla ihmiset suhtautuvat seurustelemattomiin henkilöihin. Voin kertoa, että se ei ole hirvittävän miellyttävää tai mukavaa. Toki IRL ei yhtä raadollisesti ilmaistu mitä nettikirjoitteluissa, mm. työpaikoillakin on tärkeää suhtautua korrektisti ja ystävällisesti toisiin jo perusoletuksena.

Olen hieman yli 30 vuotias mies, neitsyt, enkä koskaan seurustellut, suudellut sentään olen. En kuitenkaan koe että minussa olisi varsinaisesti mitään vikaa, ulkonäkökin on vain makuasia, tai ettenkö olisi parisuhteeseen kelpaava. Sen tiedän ettei tähän asiaan aina kovin ystävällisesti suhtauduta, sen takia en liiemmin asioistani ulkopuolisille puhu. En silti tykkää että tästä asiasta levitellään tällaisia mielipiteitä ja samalla luodaan ja vahvistetaan jotain yleistä käsitystä siitä, että kaikilla ikisinkuilla täytyisi olla jotain ongelmia, tai että nämä olisivat jostain kumman syystä kelpaamattomia elämään toisen ihmisen kanssa parisuhteessa.

Tekeekö se sinun olostasi paremman, jos leimaat kaikki muutkin ikisinkut viallisiksi, jollainen selvästi koet itse olevasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä