Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

18-vuotias tyttäreni haluaa muuttaa 25-vuotiaan poikaystävänsä luo.

Vierailija
09.06.2016 |

En todellakaan aio päästää. Jos kuvittelette että en voi tyttöä estää, niin olette väärässä. Hän on kotiarestissa niin kauan, kunnes muuttohalut ovat lähteneet. Tässä talossa ei lapset rupea leikkimään aikuista. Antaisitteko muka itse 18-vuotiaan muuttaa pois kotoa ja vielä jonkun 7 vuotta vanhemman miehen luo?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias mies ei ole edes vanha ja tyttäresi täysi-ikäinen.

Vierailija
2/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joku oli antanut 15 vuotiaan muuttaa miltei viiskymppisen ukon luo, joten ei toi tyttären ja sen miesystävän ikäero oo mitään siihen verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisnaisia on enemmistö naisista.

Vierailija
4/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 18 vuotias ja silloinen poikakaverini 26. Nykysyin olen 21 ja nykyinen poikakaverini 34.

Muutin ensimmäisen luokse suoraan äidiltäni, ei hänellä silloin enään mitään sananvaltaa ollut! Et voi täysi ikäistä tytärtäsi estää muuttamasta jos hän niin haluaa

Vierailija
5/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun tehtävä äitinä ole ilmaista huolesi, antaa tyttären tehdä omat päätöksensä JA tukea sitten aikanaan jos homma menee puihin ja tyttö haluaa muuttaa takaisin kotiin. Estää et voi.

Vierailija
6/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä antaisin muuttaa, mikäli tyttärellä olisi jonkinlainen fiksu suunnitelma asumisensa rahoittamiseksi. Toisen asteen opiskelija ei ainakaan meidän tuloilla saa opintotukia, mutta ei ole kyllä varaa maksaa ylimääräisiä asumiskulujakaan. Että jos töitä löytyy, kuukausiraha riittää tai poikaystävä maksaa asumiskulut, niin siitä vaan.

Vierailija
7/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. Eihän sen sun mielikuvitustyttären tarvii talossas aikuista leikkiä kun se tekee sen omassa kodissaa poikaystävänsä kanssa.

Vierailija
8/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö itseasiassa muutin itse 18.v kuusi vuotta vanhemman miehen luo, oltiin seurusteltu tosin jo pidempään... mitä väliä iällä on? et voi vahtia lastasi loputtomiin, jokaisella on oma elämä

Vierailija
9/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaisi kuulla miten tyttäresi on arestissa?jos olet puhelimen vienyt sekä ovet lukinnut niin voi olla että seuraavaksi sinä olet ihan valtiontoimesta arestissa ainakin vuoden tai kaksi jos tyttäresi päättää asiasta virkavallalle kertoa.

Vierailija
10/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä antaisin muuttaa, mikäli tyttärellä olisi jonkinlainen fiksu suunnitelma asumisensa rahoittamiseksi. Toisen asteen opiskelija ei ainakaan meidän tuloilla saa opintotukia, mutta ei ole kyllä varaa maksaa ylimääräisiä asumiskulujakaan. Että jos töitä löytyy, kuukausiraha riittää tai poikaystävä maksaa asumiskulut, niin siitä vaan.

18-vuotias ei tarvitse lupaasi. Sen ikäisen pitää jo pystyä itse arvoimaan, onko muuttaminen taloudellisesti mahdollista vai ei. 

Vierailija
11/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen 18 ja seurustelen 25-vuotiaan kanssa. Ei tuo ikäero näy mitenkään meidän suhteessamme, paitsi tietysti siten että itse asun vielä virallisesti vanhempieni kanssa. Ei 25-vuotias mies ole mitenkään vanha, korkeintaan nuori aikuinen kuten 18-vuotias nainenkin.