Tytär seurustelee yhdeksän vuotta vanhemman kanssa
Tytär 19v, mies 28v. Tapasivat baarissa, mies on ihan fiksu ja korkeasti koulutettu ihminen ja tytär on aina kieltämättä ollut todella itsenäinen ja ikäistään kypsempi. En tiedä oikein mitä ajatella?? Toisaalta tytär on jo aikuinen mutta toisaalta silti ajatus on todella outo.
Kommentit (9)
Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt tehdä itsekin noin. Olisi voinut olla opiskeluaika hieman mukavampaa.
No mitä väliä, jos tyttäresi on ikäistään kypsempi? Kenties mies on vähän ikäistään nuoremman oloinen. Nuoria ovat molemmat, mutta aikuisia. Anna olla ja keskity omaan elämääsi. Ymmärtäisin, jos mies olisi yli 30-vuotias...
Jos mies on fiksu niin ei hätää. Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 30 vuotta ja tavatessa 19v ja mies 34.
Ihan normaalia toi on. Ajatteleppa jos tyttös olis 15 ja mies 24 se olis ihan väärin.
Mikäpä siinä. Luultavasti kuitenkin eroavat, viimeistään varmaan tytön ollessa 25-30-v. ja huomatessa nuoruuden vapauden jääneen vielä kokematta. Jos tyttö olisi nyt 23-24 niin sitten voisi ollakin loppuelämän parisuhde löytynyt mutta nyt en jaksa uskoa siihen.
Ok homma jos mies on kunnollinen ja pitää naisestaan huolta, eikä aseta taloudellisesti eri asemaan (jos nainen vielä esim opiskelee. Tarkoitan tällä tietysti sitä että elämä on kans sitten samanlaista eikä esim vain mies käy matkoilla ja kuluta rahaa vaan omiin menoihinsa. Siinä tilanteessa mies vaihtoon.
Been there done that. Meillä ei toiminut (1,5v suhde, minä 20v ja mies 34) niin otinpa uuden miehen sitten.
Me tavattiin juuri tuon ikäisinä, samalla ikäerolla. Melkein 20v. myöhemmin edelleen yhdessä.
Ikis. <3