Testaa oletko elämäm koululainen, testi täällä
1. Onko sinulla peruskoulun jälkeistä koulutusta, jos, niin mikä?
2. Onko sinulla tatuointeja tai lävistyksiä? Missä, millaisia?
3. Tupakoitko? Kuinka paljon? Missä seurassa?
4. Juotko Pirkan olutta, Leijona-viinaa tai Alkon halvinta viiniä?
5. Kiroiletko siksi, että haluat muiden ihmisten kauhistelevan käytöstäsi?
6. Onko sinulla useampia lapsia eri miehille?
7. Saitko ensimmäisen lapsesi 14-18-vuotiaana?
9. Joitko alkoholia/poltitko tupakkaa raskausaikana?
10. Jos joku suututtaa sinut, annatko hänelle "bitch-slapin" tai revit hiuksista?
Kommentit (22)
pari kohtaa kolahti
1. on koulutusta - kauppaopisto 3 vuotta
4. osuu osittain koska jääkaapissa on peräti yksi Pirkka-olut odottamassa saunailtaa. Tykkään mausta :)
1/10. Minulle on ok juoda Pirkan olutta. Pääsenkö edes kuunteluoppilaaksi elämäm koluun, häh?
Ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta, korvikset on, poltan humalassa, juon joskus Leijona-viinaa.
:(
1. on koulutus, amk-tasoinen
4.tykkään Pirkka-oluesta, etenkin siitä tummasta, Leijona-viina on hyvä boolipohja ja alkossa on muutama tosi hyvä ns. kyykkyviini eli halvimmasta päästä.
Ei taida riittää elämäm koululaisen kriteerit?
9. joutui vastaamaan kyllä. Kuopusta odottaessa meni kaverit naimisiin ja häissä oli alkumaljana Möetiä, ei voinut olla sitä yhtä lasia juomatta on se niin hyvää. Muuten ei oikein osunut.. himputti!
* on, olen merkonomi
2. Onko sinulla tatuointeja tai lävistyksiä? Missä, millaisia?
* on, molemmissa korvissa yhdet reiät
3. Tupakoitko? Kuinka paljon? Missä seurassa?
* en
4. Juotko Pirkan olutta, Leijona-viinaa tai Alkon halvinta viiniä?
* en, silloin kun juon alkoholia, juon yleensä englantilaisia kuivia omenasiidereitä
* en
6. Onko sinulla useampia lapsia eri miehille?
* ei, yksi lapsi on ja sekin vain yhdelle miehelle ;)
7. Saitko ensimmäisen lapsesi 14-18-vuotiaana?
* en
9. Joitko alkoholia/poltitko tupakkaa raskausaikana?
* kyllä, join raskauden aikana muutaman siiderin, siihen aikaan silloin tällöin juominen oli ok
10. Jos joku suututtaa sinut, annatko hänelle "bitch-slapin" tai revit hiuksista?
*en
Miks se on elämäM ? oon aina miettiny tätä että miks se on m eikä n
Tällä palstalla hiljattain eräs henkilö kommentoi kuinka korkeakouluopinnoissa ei nykyään ole mitään ylpeilemisen aihetta eli yliopisto-opiskelija voi myös olla wt-elämänkoululainen ja kuulua alaluokkaan.
Ei kai korvareiät ole sama kuin lävistys, vaikka lävistys se on nekin? Kellä tahansa nyt on korvareiät.
Vierailija kirjoitti:
Miks se on elämäM ? oon aina miettiny tätä että miks se on m eikä n
Koska true elämäm koululainen ei välitä kielioppi- ja kirjoitusvirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla hiljattain eräs henkilö kommentoi kuinka korkeakouluopinnoissa ei nykyään ole mitään ylpeilemisen aihetta eli yliopisto-opiskelija voi myös olla wt-elämänkoululainen ja kuulua alaluokkaan.
Onhan opiskelu aina hieno asia. Se on kuitenkin totta, että akateeminenkin voi olla WT. Akateemisissakin löytyy kauheita, huonokäytöksisiä, päihde- ja mt-ongelmaisia juntteja. WeeTeys on elämäntyyli ja asenne, ei koulutus/kouluttamattomuus.
- Lukion olen käynyt ja nyt olen hakenut opiskelemaan kätilöksi.
- Joskus. Kuulun yhteen tosi tiukkaan uskonnolliseen yhteisöön jossa on ankarat säännöt.... Välillä pitää vähän repäistä.
1. FM
2. ei edes korvissa
3, valitettavasti kyllä puoli askia päivässä. Periaatteessa missä vain seurassa paitsi lasten ja nuorten.
4. Juon näitä kaikkia mainittuja, mutta myös parempia laatuja
Loppuihin kielteinen vastaus eli tulos on 2/10
Tupakointi läpäisee kyllä kaikki yhteiskuntaluokat edelleen, vaikkakin on huomattavasti yleisempää sosioekonomisesti alemmissa piireissä. Eli ei nyt näin suoraviivaista päätelmää elämäm koulusta voi aina tehdä. Polttaahan Sauli Niinistökin.
Juon liikaa ja siksi nämä halvat merkit ovat ihan säästösyistä usein käytössä.
Vierailija kirjoitti:
1. Onko sinulla peruskoulun jälkeistä koulutusta, jos, niin mikä? amistutkinto
2. Onko sinulla tatuointeja tai lävistyksiä? Missä, millaisia? ei tatuointeja, yhdet reiät korvissa
3. Tupakoitko? Kuinka paljon? Missä seurassa? en tupakoi
4. Juotko Pirkan olutta, Leijona-viinaa tai Alkon halvinta viiniä? en käytä alkoholia
5. Kiroiletko siksi, että haluat muiden ihmisten kauhistelevan käytöstäsi? en kiroile kun aniharvoin
6. Onko sinulla useampia lapsia eri miehille? vain yhdelle
7. Saitko ensimmäisen lapsesi 14-18-vuotiaana? en, olin 23v.
9. Joitko alkoholia/poltitko tupakkaa raskausaikana? en, katso vastaukset ylempää
en
1/10.
Peruskoulun jälkeen kävin lukion 3v ja sen jälkeen ammattikoulussa 2v.
Vähän ikävää että peruskoulun jälkeisestä koulutuksesta saa pisteen joka ilmeisesti tässä testissä puoltaa elämäm koululaisuutta.
Huono testi koska
a) pitää olla nainen
b) kohta neljä pätee suurimpaan osaan opiskelijoita
Apua! 3/10 :)
Mulla on korvikset, poltan valitettavasti vielä tupakkaa, ja ostan Alkon lähes halvinta punaviiniä...