Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore suhde ja epätietoisuus tunteista..

Vierailija
09.06.2016 |

Olen tavannut miehen joka on upea ihminen, huomioiva, avoin, vakaa ja kypsä. Henkisesti aika pitkälti kaikkea mitä toivoa voisin. Fyysisesti viihdyn kyllä hänen lähellään ja seksi on mahtavaa, mutta välillä on sellainen olo, että se fyysinen viehätys on minun puoleltani vain "ok" tasolla ja hän taas jumaloi minua ja vartaloani. Se tuntuu tietenkin mahtavalta, että kelpaan hänelle tällaisena ja hän haluaa minua, mutta olen huolissani omista tunteistani.

Olemme tunteneet toisemme vasta vähän aikaa ja tiedän, että asioille kannattaisi antaa varmaan aikaa kehittyä, mutta poden huonoa omatuntoa kun en voi sanoa hänelle samoja asioita kuin hän sanoo minulle :( onko se merkki vain siitä, että suhde on tuhoon tuomittu vai voiko se fyysinen liekki roihahtaa vielä..??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt ihan selville, joten sano suoraan: onko hän sinusta kuuma? haluttava? kun hän riisuutuu, haluatko häntä?

Vähemmälläkin suhde pärjää, mutta älä petä itseäsi vain koska hän on muuten niin hyvä mies.

Vierailija
2/3 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos fyysinen viehätys on sinulle hyvin tärkeää niin miksi jäisit suhteeseen jossa sitä ei mielestäsi riittävästi ole? Sanon vaan, että jos mies muuten on "kaikkea mitä voisit toivoa" niin arvaappa kauanko voit joutua vastaavaa etsimään jos eroat. Nimimerkillä kokemusta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ja välillä ei... Tietyissä tilanteissa haluan häntä paljon ja katselen mielelläni mutta sitten on hetkiä kun en juuri kiinnostu hänen ulkoisesta olemuksestaan. Siksi tämä onkin niin vaikeaa ja inhottavaa. Mutta aina kun hän koskee niin saa minut haluamaan kyllä ja paljon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan