Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen 45-vuotias ja vanhemmat miehet ällöttävät minua!

Vierailija
09.06.2016 |

exäni on 48-vuotias ja nuorempana seurustelin kyllä ikäisteni ja jopa pari vuotta vanhempien kanssa, mutta nyt..
50 + miehet aiheuttavat minussa vastenmielisen "kuin pappani kanssa olisin "-reaktion. en pysty pitämään heitä seksikkäinä tai edes millään tavoin puoleensavetävinä! lyhyt harmaa tukka, karvoja korvissa ja nenässä, maksaläiskiä, kammottava pukeutumistyyli... lisäksi järkyttävän moni tuntuu kadottaneen huumorintajunsa ja seikkailinhalunsa!
moni tuntuu suorastaan pelkäävän minua, koska puhun ja nauran paljon sekä huumorintajuni on melko mustaa ja kaksimielistä.

en osta vaatteita teiniosastolta, mutta pukeudun nuorekkaasti. esim. nyt minulla ovat Ellokselta tilatut, kapeat , vahapintaiset eli kaukaa hiukan nahkahousuja muistuttavat viininpunaiset housut sekä polvipituinen harmaa leoparditäplikäs neuletakki. eteisessä odottaa rivi korkokenkiä, en osaa kävellä jos korkoa on alle 5cm!
en vie edes roskia ilman huulipunaa ja hiukseni yltävät alaselkään sekä ovat värjätyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pukeutua miten haluat, mutta eiköhän sullakin ihan oo 50-vuotiaan naisen keho. Eikä se siitä nuorennu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla