Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten alapainetta saa alemmas?

Vierailija
09.06.2016 |

Alapaine huitelee 90... lääkäri haluaisi aloittaa lääkityksen. Miten tuota alapainetta saisi alemmas? Yläpaine vaihtelee 105-135 välillä. Suolaa on vähennetty ruokavaliosta, mutta vaikuttaa lähinnä vain yläpaineeseen. Mulla on aloitettu kilpirauhaslääkitys. Liikuntaa tulen lisäämään, (mulla on tässä takana pitkä sairasjakso, jonka vuoksi lopetin kaikki harrastukset, kun en jaksanut tehdä mtn), mutta mitä muuta vois tehdä tuon alapaineen suhteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/23 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nään lääkkeet viimeisenä vaihtoehtona sitten kaikki muu on jo tehty ja kokeiltu. Haluun uskoa luonnollisempiin hoitokeinoihin ja sitten, jos ne ei auta niin sitten voi jo vakavasti harkita niitä lääkkeitä.

Ja mä edelleen uskon, että moni ongelma (niitäkin, joita en ole tässä sanonut) korjaantuu, kun tyroksiinilääkityksen annostukset saa kuntoon. Mulla on jo pienellä lääkityksellä muut oireet lieventyneet merkitävästi. En halua "turhaan" toista lääkitystä, jos jo ensimmäisellä korjaantuu useampi vaiva. Jos ei korjaannu, niin sitten se verenpainelääkitys. Mä en halua hätiköidä. Lääkäri sen sijaan on jo kuukauden jälkeen alottamaan lääkitystä, vaikka viiterajojat on lähellä eli ei varmaan tarvitsisi kuin vielä jonkun pienemmän muutoksen, että tilanne paranisi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nään lääkkeet viimeisenä vaihtoehtona sitten kaikki muu on jo tehty ja kokeiltu. Haluun uskoa luonnollisempiin hoitokeinoihin ja sitten, jos ne ei auta niin sitten voi jo vakavasti harkita niitä lääkkeitä.

Ja mä edelleen uskon, että moni ongelma (niitäkin, joita en ole tässä sanonut) korjaantuu, kun tyroksiinilääkityksen annostukset saa kuntoon. Mulla on jo pienellä lääkityksellä muut oireet lieventyneet merkitävästi. En halua "turhaan" toista lääkitystä, jos jo ensimmäisellä korjaantuu useampi vaiva. Jos ei korjaannu, niin sitten se verenpainelääkitys. Mä en halua hätiköidä. Lääkäri sen sijaan on jo kuukauden jälkeen alottamaan lääkitystä, vaikka viiterajojat on lähellä eli ei varmaan tarvitsisi kuin vielä jonkun pienemmän muutoksen, että tilanne paranisi. Ap

No onnea valitsemallasi tiellä. Aivohalvaus ei valitettavasti ole uskon asia, vaikka onkin mitä luonnollisin prosessi jos paineet ovat olleet pitkään liian korkeat. Turhat lääkkeet voi aina lopettaa, iskemian aiheuttamia tuhoja on vaikeampaa jälkikäteen korjailla.