Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

••••••• Miksi vain lihavat pysähtyvät maistiaisille kaupassa? •••••••

Nea-95
09.06.2016 |

Pidän tuote-esittelyjä kaupoissa ja tehnyt sellaisen huomion, että lähes kaikki maistelijat ovat lihavia. :)

Onko lihavilla aina sellainen mielenkiinto syömistä kohtaan, että se saa pysähtymään maistiaisille? Olen huomannut, että jotkut lihavat käyvät välillä pyörähtämässä muualla kaupassa ja palaavat kohta uudestaan syömään. Heillä oikein kädet tärisevät, kun he lapioivat esiteltävän tuotteen suuhunsa! :D

Mistä ihmeestä se johtuu, että vain niillä on nälkä jotka näyttävät parhaiten syöneiltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuotteita esittelet? Tiedän olla ostamatta.

T. Hoikka maistelija

Vierailija
2/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiha  ja pysähtyisin maistiaisille jos niitä olisi iltaisin (miksi ei ole?) 

Päivisin olen töissä enkä ihmettele kuka pysähtyy mitäkin syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän painoa ylläpitää ;)

Vierailija
4/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en syö ylimääräistä, mikä ei kuulu päivän suunniteltuun ruokavalioon. Poikkeuksena juhlat yms., mutta silloin en useinkaan kaupassa kulje.

Vierailija
5/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä nyt kukaan nälkäänsä syö? 

Lihavilla on noin keskimäärin varmasti enemmän mielitekoja ruuan suhteen. 

En minä kyllä ole tuollaista ilmiötä huomannut. Tosin en niin ole asiaan kiinnittänyt huomiota asiakkaana tietenkään. Jos jotain pitäisi sanoa, niin makeata ainakin maistelevat naiset, miehet ehkä enemmän lihajalosteita. Painosta en sano mitään. 

Vierailija
6/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ovat tottuneet syömään

Vierailija
7/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jösses että on huono provo. ihan hävettää sun puolesta.

minä pidin lihapullaesittelyjä ja kyllä siellä oli monenlaista jonossa, lyhyttä  pötköä lihavaa laihaa karvaista kaljua.

Vierailija
8/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö. Keksit kyllä jutun ihan omasta päästäsi. Mummot ne ahkerimpia ovat, koosta riippumatta. Minäkin pysähdyn jos ehdin ja olen ihan normaalipainoinen. Naiset kyllä maistelevat enemmän. Jos sanoisit, että lihavat ovat joissain tapauksissa  suurin asiakasryhmä, uskoisin, mutta että lähes kaikki, on täyttä hölyn pölyä. 

Vierailija
9/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin rakastan noita ruokaesittelyitä ja maistelen aina ellei ole jotain sellaista mitä en syö (sianliha, kananmuna sellaisenaan ym.) ja olen hoikka 171/56. Asuin 4 vuotta Ranskassa ja siellä sai aina tiskeillä maistaa kaikkea ennen ostopäätöstä, ah sitä aikaa!

Vierailija
10/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutetut linjat on säilytettävä sanoi jo Mannerheimikin aikoinaan.

Vierailija
11/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein joskus sen huomion että laihat pysähtyivät maistelemaan pariinkin kertaan, eivätkä koskaan ostaneet sitä mitä mainostettiin. Jos eivät laskeneet ruuaksi sitä minkä ohimennen ilmaiseksi napostelivat?

Vierailija
12/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo maistelut on kyllä niin syvältä. Yrität saada vaan tavarat kerättyä kärryyn ja eteenpäin, mutta ei kun jostain syystä sitä porukkaa on kerääntynyt tukkimaan käytävät. Mitäs sieltä löytyykään muuta, kun maistelupiste. Älkää perkele jääkö niille notkumaan. Ei varmaan tarvitse kertoa etten maistele ja kierrän ne mieluiten mahdollisimman kaukaa.

Vierailija
13/13 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyn, mutta jos katsot tarkemmin, niin annan aina lapsilleni ne maistiaiset.