Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään oikeasti tyhmää?

Vierailija
08.06.2016 |

Ja HUOM! tämä ei ole mikään haukkumaketju. Tunnen itse erään jolla ei ole mikään yleistiedon alue hallussa. Arvailee asioita ja pitää niitä oikeana mutta luulo ei ole tiedon väärti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyyttäkin on niin monenlaista. Voi olla matikassa tyhmä mutta kielissä lahjakas. Voi olla kielissä tyhmä mutta matikassa lahjakas. Voi olla vaikka kuinka tohtori mutta sosiaalisesti tyhmä kuin saapas jne jne

Vierailija
2/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, yhdellä tyypillä ei ole paljon mitään tietoa mistään. Ei kyllä kiinnostustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni, oli niin tyhmä ettei edes tajunnut olevansa täysi idiootti vaan piti itse itseään tosi fiksuna ja älykkäänä.  Järjestin sille potkut ja nyt on työttömänä.

Vierailija
4/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly on valtavan lihava ja selitti raskausaikanaan huuli pyöreänä, että neuvolassa sanottiin, että pitää syödä kasviksia ja täysjyvää eikä sipsiä ja karkkia, niin laihtuu.

Vierailija
5/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen, itse kuulun heihin, jos se mitataan koulutuksella ja arvosanoilla. Olen tosi huono koulussa, keskiarvo n.6 ja lähes kaikki oppiaineet oli vaikeita. Matikka ja kielet ovat täyttä hepreaa.

Mutta luulen yleissivistykseni olevan ihan hyvä, seuraan uutisia, luen paljon ja joskus piipahdan täällä ja joidenkin viisaiden ja fiksujen kommenteista saan paljon miettimisen aihetta ja ehkä siksi, minulle on sama onko aloitus provo vai ei. Kuuntelen paljon myös muita ja arvostan ja otan oppia eri mielipiteistä.

Pelkällä peruskoululla ja hyvällä tuurilla olen pärjännyt kivasti elämässä. Alussa menin töihin hattihommiin ja lähes aina olen firmassa päässyt muihin tehtäviin, jossa on valtaa ja vastuuta ja liksaa tullut lisää ja nyt yli 40v. varallisuutta on ihan kivasti.

Tietysti, olen aina ihaillut akateemisia, miten jotkut jaksavat pakertaa koulussa, jopa hyvin arvosanoin ja omaksua valtava tietopankki itselleen. Suuri arvostus heille.

Ja kielinerot on turha vaivautua, sillä tiedän ettei kielioppini ole kummoinen, mutta toivottavasti tyhmyydestäni huolimatta, ymmärrätte mitä yritän kertoa.

Vierailija
6/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, määrittele tyhmä. Itse tiedän ammattinipuolesta muutamia tutkitusti heikkolahjaisia. Voisit yllättyä.

Vierailija
7/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja tietämättömyys ovat kaksi eri asiaa. Ihminen voi olla tyhmä, vaikka hänellä olisi hyvä yleissivistys ja matemaattiset taidot.

Tulee mieleen äitini ajatus. Hän sanoi joskus, että ihmisistä suurin osa on tyhmiä. Ja kun maailman menoa seuraa, se näyttää olevan totta.

Mutta suora vastaus: tunnen. Monien mielestä ainakin minä olen tyhmä. En ole nokkela, olen tylsä seuraihminen, olen hyväuskoinen. Sillä tavalla olen tyhmä.

Vierailija
8/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käly on valtavan lihava ja selitti raskausaikanaan huuli pyöreänä, että neuvolassa sanottiin, että pitää syödä kasviksia ja täysjyvää eikä sipsiä ja karkkia, niin laihtuu.

No täysjyvä nyt onkin hanurista. Viljat ja sokeri kokonaan pois niin laihtuu ja vauhdilla.

Vierailija
9/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ihminen tekee, jollain yleistiedolla, jota on peruskoulussa päntätty päähän, aika nopeasti googlaa mikä on Moldovan pääkaupunki. Ei tietämättömyys tosiaan ole tyhmyyttä.

Tyhmyyttä on ettei osaa soveltaa mitään mitä on oppinut.

Vierailija
10/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ei kykene perusteellisempaan ajatteluun, muodostamaan kokonaiskuvaa asioista ja on hidas. Yleissivistys on OK ja tietous niillä aihealueilla, joista on kiinnostunut. Ei kuitenkaan kykene viemään asioita koskaan ns. next levelille vaan jää jankkaamaan alemmilla tasoille, takertuen merkityksettömiin yksityiskohtiin.

Vierailija
11/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yhtä tyhmä tyyppi, kuin kälysi.

Eikö asia mene noin.

Jos kälysi jatkaa sipsien ja karkin syöntiä, niin raskauskilojen lisäksi paino nousee entisestään, mutta jos hän vaihtaa sipsit ja karkit kasviksiin ja täysjyvää, niin paino nousee ainoastaan raskauskilojen verran eli selvää laihtumista on tapahtunut 9kk päästä, kun on vaihtunut kasvislinjalle. Oletus tietysti, että sipsit ja karkit toisivat hänelle myös raskauden aikana lisäkiloja.