K-kaupan kaunis naismyyjä vilkuili mua ja hymyili mulle kun olin kassajonossa... Olen häkeltynyt
Kommentit (27)
Katsoi, ettei taskuun katoa makkarapaketteja ja hymyily on vaan nyt asiakaspalvelijan perusilme.
Palstan virallisen säännön mukaan hän vain oli ystävällinen viran puolesta ja et missään nimessä saa koskaan ajatella mitään muuta ja heitä ei saa häiritä yms.
Ne hymyilee mullekin. Älyän kuitenkin olla kuvittelematta siitä mitään sen kummempaa kuin että hyvää, kohteliasta aspaa.
m45
Vierailija kirjoitti:
Ne hymyilee mullekin. Älyän kuitenkin olla kuvittelematta siitä mitään sen kummempaa kuin että hyvää, kohteliasta aspaa.
m45
Ei se hymy, mutta tuijotti mua kuin päästä varpaisiin.
Ap
Mä ihmettelin samaa S-marketissa, kunnes tajusin, että mulle hymyilivät ja huikkasivat niin miehet kuin naisetkin. Niiden oli selvästi käsketty tehdä niin asiakkaille.
Olit joko jumalattoman komea tai sitten sulla oli rissat auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m45
Ap
Ehkä olit pukeutunut tavanomaista typerämmin?
Sulla oli hammastahnaa naamassa tai sit sulla oli just samanlainen pusero kuin kassaneidin poikaystävällä ja sitä hymyilytti siks.
-kassaneiti
Jää odottamaan takaovelle, että narttu pääsee töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m45
ApEhkä olit pukeutunut tavanomaista typerämmin?
Siisteihin ja kelille asiallisiin merkkivaatteisiin. Ap
Joo no mutta entä jos asiakas tekee noin toiselle asiakkaalle, kukaan ei ainakaan velvoita. Hiton rankkaa ajoittaa itsensä loppukesän ajan aina samaan paikkaan, samaan aikaan ja samana viikonpäivänä, jos vaikka vielä... :D
Koska meidät on koulutettu niin. Yritän hymyillä ja olla ystävällinen kaikille asiakkaille, joten siitä ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä. Valitettavasti joskus miesasiakkaat tulkitsevan tilanteen väärin. T: kaupan kassa
Ensi kerralla puhele sille jotain. Ajoita niin että olet yksin kassalla
Vierailija kirjoitti:
Jää odottamaan takaovelle, että narttu pääsee töistä.
Ihanaa, kun täällä on tuollainen stalkkauksen personal trainer oikein jakelemassa vinkkejä, miten tehdä itsestään limainen hyypiö.
Ystävällinen ja kohtelias myyjä