Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä rintojen kasvuvaiheessa tytön pitää alkaa käyttää yläosaa uimarannalla?

Keskustelua...
08.06.2016 |

Meillä esikoistyttö tykkäisi kirmata ilman niin kuin sisarukset. Koon puolesta ei vielä tarvitsisi tukea, mutta mites julkisilla uimarannoilla, paheksuvatko ihmiset?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen kasvuvaihetta.

Vierailija
2/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Laki sallii yläosattomana olon uimarannalla. Itse laitoin lapselle yläosan samaa aikaa kun alaosan. Aluksi repi sen pois ja sitten alkoi käyttämään itse kun tunti sitä tarvitsevansa

Vierailija
4/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ja ihan positiivinen juttu että sun tyttös ei yhtään ujostele. Kyllä mulle äjähti paita päälle heti kun alko vähän kumpua kasvamaan. Nolotti kauheasti, rintoja yritti salailla. Sama menkkojen kanssa.

Itse kun mietin niin pyytäisin kyl jo käyttämään. Ei niinkään paheksunnan takia vaan kaikenmaailman irstaiden äijien jotka saa ideoita "nupullaan olevasta kukasta".

:D

Vierailija
5/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäisenö tarvitsee olla. Laita uimapuku niin pysyy paremmin.

Vierailija
6/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä yläosaa käyttää jo 6vuotiaskin 😶 Tietenkin. Jos suostuisin 3 vuotiaalle bikinit ostamaan niin käyttäis hänkin yläosaa.

Antaako joku lasten juosta puoli alasti julkisella rannalla?

Vierailija
7/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa varoa pedofiileja

Vierailija
8/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseäni ei ainekaan haittaa jos pieni lapsi on rannalla ilman yläosaa.

Vierailija
9/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen antaisin olla kuten itse tykkää. Murrosikää saavuttavan kanssa juttelisin asiasta ja ostettaisiin vaikka kokouimapuku, jos ei tykkää yläosista.

Vierailija
10/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ei ainekaan haittaa jos pieni lapsi on rannalla ilman yläosaa.

No siinähän se nimenomaan onkin kun siellä voi olla tyyppejä jotka haluu nimenomaan nähdä niitä puolialastomia tyttöjä. Ei se niitäkään haittaa.

Vierailija
11/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä eikä koosta. Ei 10-vuotiaan kannata olla yläosaton vaikka ei mitään peitettävää olisikaan, siis julkisella rannalla, mökillä kukin on miten tykkää.

Vierailija
12/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi joku tulla sanomaan jos ei yläosaa ole, laissa tästä ei käsittääkseni mainita, kohtahan kaikilla on burkinit, joten ongelma poistuu..

Vierailija
13/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tyttö saa itse päättää. Yleensä tytöt alkavat ujostelemaan murrosiän kynnyksellä ja uikkarin / bikinien käyttö alkaa luonnostaan. Mutta jos näin ei tapahdu niin mikäs siinä sitten. Suomessa saa olla yläosattomissa rannalla minkä ikäinen tyttö / nainen tahansa, ja hyvä niin. Älä siis turhaan pakota tytärtäsi mihinkään, anna hänen päättää itse. Mielestäni on tärkeää, että me naiset emme itse ylläpidä naisia rajoittavia sääntöjä.

Vierailija
14/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa voi joku tulla sanomaan jos ei yläosaa ole, laissa tästä ei käsittääkseni mainita, kohtahan kaikilla on burkinit, joten ongelma poistuu..

Jos laki tai järjestyssääntö ei kiellä, ei tarvitse välittää mistään saanomisista.

Vierailija
15/15 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä rintojen kasvuvaiheessa miehen pitää alkaa käyttää yläosaa uimarannalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi