Apua, tuli kirjattu kirje. Mitä se voi pitää sisällään?
En pääse tänään hakemaan.. pitääkö se yleensä sisällään huonoja uutisia? Haaste? Mitä muuta se voi olla?
Kommentit (32)
Ei ole kukaan tietääkseni kuollut..
Mulla tuli tilaamani paketti englannista.
Oletko tilannut jotain? Joskus olen tilannut ulkomaisesta nettikaupasta tavaraa, ja ekalla kerralla ihmettelin saapumisilmoitusta, kun siinä luki "kirjattu kirje". Menin hakemaan kirjettä, sain paketin. Lenkkarithan ne siellä.
Se pitää sisällään sellaista, jonka lähettäjä on katsonut tarpeelliseksi kirjata. Ei kukaan täällä voi tietää, onko sen lähettänyt viranomainen vai yksityinen taho.
Oletko tilannut jotain nettikaupasta? Minulle tuli kerran kengät kirjattuna kirjeenä, ei mitään käsitystä miksi ne oli niin lähetetty.
Oletko pitänyt bileitä asunnossasi? Isännöitsijän varoitus tulee kirjattuna kirjeenä.
Tai sitten joku virallinen paperi, tiedoksianto jostain.
Olet tilannut jotain ulkomailta?
Lapsi huostaanotettu/sijoitettu? Tiedoksianto tulee kirjattuna kirjeenä
Pääset kertausharjoituksiin, onneksi olkoon.
Ei varmaan inttipapereistakaan ole kyse..?
Vierailija kirjoitti:
Pääset kertausharjoituksiin, onneksi olkoon.
Kertausharjoituskutsut tulee kyllä ihan normipostissa...
No mulle tuli kirjattuna kirjeenä tonnin lahjakortti, jonka olin voittanu arvonnasta (en siis muistanut osallistuneeni ko. arvontaan). Rohkeasti vain noutamaan!
Tilaus Kiinasta tuli kirjattuna, miehelle kutsu kertausharjoituksiin, työkaverille irtisanomiskirje...
Kaveri sai ilmoituksen, että avioero on laitettu vireille. Asui siis miehen kanssa eikä mies ollut sanonut sanaakaan, että avioliitossa joku mättää. Mies oli vielä ollut kotona, kun kaveri avasi kirjeen.
Pankkikortti? Ulkomailta, varsinkin Briteistä, tulee usein nettikaupan tilaukset kirjattuna. Eli jos olet tilannut jostain, tai Let's Deal Itistä tai muista tällaisista, voi olla semmonen.
Jos asut vuokralla, kirje voi liittyä asuntoon.
Meinaatko ap, että voit välttyä joltain harmilliselta, jos et nouda kirjettä?
Joku perunkirjoitukseen liittyvä?