Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nään jatkuvasti unia että mieheni raiskaa minut

Vierailija
08.06.2016 |

Juuri äsken heräsin kauhuissani tällaisesta unesta.
Mieheni ei ole ikinä käyttänyt minuun väkivaltaa ja on muutenkin tosi kiltti ja kunnollinen, joten en tajua mistä unet tulevat. Nään useamman kerran viikossa unta missä mies raiskaa/hakkaa/molempia ja nää alkaa käydä todella ahdistaviksi.
Nyt palstan keittiöpsykologit, analyysia kehiin! Miten pääsen tästä eroon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei unet ole fantasioita.

Unesi ei kerro miehestäsi, vaan sinusta itsestäsi. Se voi kertoa itsevihasta tai syyllisyydestä, ja alitajuisesti siis pahoinpitelet itse itseäsi.

Tai sitten se voi jertoa perustavaalaatua olevasta turvattomuudesta ja siihen liittyvästä pelosta.

Sinun pitää itse selvittää mistä on kyse. Muista vain, että kyse on sinun omasta sisäisestä maailmastasi, mikä ei mitenkään liity mieheesi.

Unikursseja käynyt

Vierailija
2/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai alitajuisesti pelkäät miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se sika" on palstan yleisin vastaus

Vierailija
4/4 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei unet ole fantasioita.

Unesi ei kerro miehestäsi, vaan sinusta itsestäsi. Se voi kertoa itsevihasta tai syyllisyydestä, ja alitajuisesti siis pahoinpitelet itse itseäsi.

Tai sitten se voi jertoa perustavaalaatua olevasta turvattomuudesta ja siihen liittyvästä pelosta.

Sinun pitää itse selvittää mistä on kyse. Muista vain, että kyse on sinun omasta sisäisestä maailmastasi, mikä ei mitenkään liity mieheesi.

Unikursseja käynyt

Kiitos. Tämä viesti lohdutti minua paljon, on nimittäin ollut aika vaikeita vaiheita ja masentuneisuutta.

Toiselle kommentoijalle tiedoksi, en pelkää miestäni. Meillä on mielestäni hyvä ja tasapainoinen suhde, missä olen todella onnellinen. Siksi unet ahdistavatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi