18-25 vuotiaat äidit/tulevat äidit!
Mielenkiinnosta kyselen, että kuinka nopeasti te 18-25 vuotiaat äidit/tulevat äidit olette tulleet raskaaksi. Heti ensimmäisestä kerrasta ilman ehkäisyä, vai vasta puoli vuotta ehkäisyn jättämisestä? Kuinka usein viikossa harrastitte myös yhdyntää ilman ehkäisyä, ennen raskaaksi tulemista?
Kommentit (8)
Meillä meni neljä kiertoa ehkäisyn jättämisestä raskaaksi tulemiseen. Ensimmäisen kuukausi seksiä oli joka päivä kun niin innoissamme vauvaa odotettiin:D siitä kun rauhoituttiin ja otettiin rento asenne ja kiireetön aikataulu niin kävikin sitten parempi tuuri ja vauva sai alkunsa.
Uskon stressin vaikuttavan hedelmöittymiseen ja muuhun hormonitoimintaan, joten allekirjoitan vauvaa "tehtäessä" rennon asenteen olevan eduksi. Toki helppoa rentoutuminen ei varmasti ole jos odotus on kova:/
Olen 23v ja yritystä nyt kaksi kiertoa takana. Viikon loppupuolella pitäisi alkaa menkat, joten saa nähdä onko tärpännyt tällä toisella kierrolla. En ole käyttänyt koskaan hormonaalista ehkäisyä ja menkat olleet säännölliset.
Kun olin 16-vuotias, lopetin pillereiden käytön ja meni vain kaksi kuukautta niin olin jo paksuna silloiselle poikaystävälleni. Tein kyllä sillon sitten abortin. Tällä hetkellä oon 20-vuotias ja oon jättäny pillerit ennen joulua pois. Nyt epäilen, et oon paksuna, ku ei ole menkkoja näkyny koko syyskuun aikana, mutta en ole vielä tehnyt raskaustestiä, jotta varmistuisin asiasta.
Hei, olen nyt 25 ja 19 vuotiaana meillä kävi puolisoni kanssa ns. vahinko vain muutama kuukausi seurustelua silloin takana. Tulin heti raskaaksi ja lapsi syntyi pian 20 vuotis päiväni jälkeen.
Toinen lapsi saatiin kun olin melkein 23. Tätä oltiin yritetty alulle n 5kk ennen kuin tärppäsi 😊
Nyt ollaan alettu kolmatta kuumeilemaan ja jätin kuukausi sitten pillerit pois. Saas nähä koska tärppäisi 😊
Saralii, eli se hölösuu 😊
Moi! Olen 25 vuotias. Esikoinen sai alkunsa, kun olin 19. Tärppäsi heti toisesta kierrosta. Seksiä harrastimme 3 kertaa viikossa tuolloin.
Nyt haaveissa toinen.. Yritystä takana 4 kierron verran. Pohdin, että olisiko hormonikierukalla jonkunlainen vaikutus, vai oliko ensimmäisen lapsen kohdalla sattumaa, että raskauduin niin pian.
Tuntuu, että nyt stressaan paljon enemmän ja joka kuukausi iskenyt karu totuus vasten kasvoja, kun menkat alkaneet :(
Olen kohta 19 ja raskauduin 3kk pillereiden lopettamisen jälkeen, olimme siis ottaneet kannan että tulee jos tulee. Raskaus olikin tuulimuna joka todettiin rv 11 ja nyt alkaa olemaan 6 viikkoa tyhjennyksestä. Ovis oli testien mukaan 19pv sitten ja päivä ennen ovulaatiota pupuilimme ja nyt jänskäillään tuleeko se positiivinen sieltä joku aamu. Testit näyttää edelleen negaa, mutta mieli ja kroppa sanoo vahvasti että raskaana ollaan.
Ensimmäistä lapsukaista aloin odottamaan yk7 jälkeen. Ennen tuota oli yaz nimiset pillerit käytössä. Ja tuolloin olin 19v. Toinen lapsukainen ilmoitti tulostaan heti yk1 jälkeen ja tuolloin olin 21v. Ja kondoomi ehkäisy käytössä. Tästä kolmannesta (sormet ja varpaat ristiin, että pysyy masussa :)) onnistui heti yk1 jälkeen. Kondoomi oli myös käytössä ennen. Nyt siis rv 5+3 vasta.. Ja tällä hetkellä olen 22v. Yhdyntöjä oli n.1-3pv välein.
Hei, itse olen 17 ja poikaystäväni 18. Olen pitkään puhunut hänelle kuinka haluan vauvan ja että vauvakuumetta ollut pitkään. Kerran hän sanoi ettei ole niin paha asia jos vauva nyt tulee kun jos olisi tullut aijemmin. Harrastamme seksiä noin joka viikonloppu 1-4 kertaa ja nyt tuntuu että olen raskaana, mutta testiä en ole uskaltanut vielä tehdä, enkä puhunut kenellekkään:)