Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa "kuuluisuuden" kanssa.

Vierailija
07.06.2016 |

Selasin tätä sisältöä, ja huomasin, että joillain oli haaveena naimisiin meno kuuluisan ihmisen kanssa. Tai muu intiimi kanssakäyminen. Minä olen ollut 14 vuotta kuuluisuuden kanssa naimisissa ja arki on ihan samaa kuin muillakin. Toki puolison työ tuo omia harmeja ja iloja erilailla kotiin. Esim työkavereiden ongelmat alkoholin kanssa tai muunkin ovat haastavia. Myös se, että pitää olla kokoajan skarppina, oli työtä tai ei. Itsensä työllistäminen silloin kun sen tekee joku toimisto, on yhtä haastavaa, kuin sen tekisi itse. Kuuluisa ihminen voi olla myös joskus vaikea , kuin pieni lapsi. Kotitöiden tekeminen tai yksinkertaiset asioiden hoidot ei aina suju.
Meillä minä käyn kaupassa ja asioilla. sillälailla me tapasimmekin. Olin ainoa selvä fani siinä kohdassa ja hänellä huono olo. Ei kuitenkaan mikään alkoholista johtuva. Hain hänelle Jaffaa ja hän muisti sen seuraavan kerran kun olin hänen tilaisuudessa. Siitä lähtien on oltu yhdessä.
Kotona ei faniteta eikä ihkuta. Joidenkin fanien yhteydenotot ovat hauskoja, mutta aika harvoin niitä pystyy noteeraamaan syvällisemmin.Yhdessä kulkiessamme olemme taviksia, eikä mitään nimikirjoitusta tai muuta sellaista tehdä. Kuuluisana oleminen on työtä. Aika raskastakin eikä koskaan pääse eroon.
Jos nyt joku haaveilee kuuluisuuden tapaamisesta tosimielessä, ei se hänen tilaisuuksissa yms onnistu. Oveluutta käyttämällä ainakin Suomalaisten kanssa pääsee juttusille. Mutta työrauha kauten yksityiselämän rauha on annettava. Kuuluisuuden kanssa eläminen ei todellakaan ole sellaista parrasvaloissa pörräämistä, vaan yksinäistä silloin kun muut viettää vapaata, tsemppaamista, ja toisinaan kovaa luonnetta.
Yhdenillan suhteisiin haluavat voivat miettiä, onko sellainen toisen hyväksikäyttö mukavaa omalle kohdalle. Vaikka joskus julkisuuden henkilön puolison pitää olla kovanahkainen suhdejutuissa, se aina satuttaa ja nakertaa yhdessä oloa. Läheeltä olen nähnyt ikäviäkin asioita, kun vastakkainen sukupuoli on alkanut maistua liikaa ja liian usein kodin ulkopuolella.
Hyviäkin hetkiä on, ja olen varma että se johtuu myös siitä, että perhe ei ole ollut mitenkään julkisuudessa.
Tässäpä tästä aiheesta, hyvää fanittelua kaikille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän