Ärsyttää kun mies ei pane mua niin usein kuin haluaisin
Viimeksi torstaina pantiin ja eilen yritin tehdä aloitteen, ja mies alkoi valittamaan että ei joka päivä (???)...
Mitä teen :(
Kommentit (89)
Pano mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane sä sitä
Miten tuo muka onnistuu, jos miehellä ei ole fiilistä... Hyppään väkisin päälle? Ärsyttää, eilen sheivasin pimpin ja tuli niin kaunis ja sileä tuntuu että kaunis pilluni menee aivan hukkaan kun kukaan ei sitä huomioi :<
ap
Tietenkin sinä ensin virittelet sitä tunnelmaa, jotta miehellä fiilis herää. Eikö nämä nyt ole ihan perusjuttuja? Ei sitä heti työnnetä kättä housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen muut osa-alueet kuntoon. Seksi löytyy sitten suhteen tervehtyessä.
Vaimollakin oli tänään kärtypäivä. Haastaa riitaa kaikesta, liian kauas kaupan pysäköinnistä siihen kun en kuule mitä hän puhuu minulle toisessa päässä taloa. Illalla todennäköisesti ehdottaa sovintoseksiä, mutta ei vaan nappaa koko päivän vi**uilun kuuntelemisen jälkeen. Eri asia jos tulee jaottaa, mutta yleensä lähestyy sellaisella "arvaa mitä ajattelen"-tyylillä. Leikitään eri päivänä.
Et sitten tajua että vaimosi on siksi kärttyinen koska et pane häntä, vaimosi ei saa tarpeeksi seksiä? Kyllä minuakin vtuttaa seksi, jota on miehen vuoksi harvoin, ja kun hän tulee niin seksi loppuu siihen.
Miksi et pysäköi oikeaan paikkaan ja kuuntele vaimoasi? Ja vaimo hieroo sovintoa vaikka sinä olet ollut ikävä ja vielä palkaksi torjut?
Tämäpä se onkin jännä juttu. Kuinkas moni nainen tajuaa että miehensä on kärttyinen tyydytyksen puutteen vuoksi? Tai epäilen, että moni voi tajutakin, mutta ei tee mitään asian parantamiseksi. Silloin vetäydytään miehen käytöksen tai muuten vaan "ei nyt ainakaan" ajatuksen taakse. Miksei naiset voi kuunnella miestään ja panna häntä tyytyväiseksi?
Hei sheivattu nainen kyl mulle sheivattu pillusi kelpa,jos kotona ei saa pitää käydä kyllä muualta saa.texta mul kyl mä panen sua ni ettet kaipa viikon.
Miehelle tää on helppoo. Kun ei pääse päälle könyään joka kuukausi niin sit täytyy heittää satanen niille , joita kiinnostaa. Ikäkin putoo samalla 30 vuotta ja hymyn kanssa erotaan puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen muut osa-alueet kuntoon. Seksi löytyy sitten suhteen tervehtyessä.
Vaimollakin oli tänään kärtypäivä. Haastaa riitaa kaikesta, liian kauas kaupan pysäköinnistä siihen kun en kuule mitä hän puhuu minulle toisessa päässä taloa. Illalla todennäköisesti ehdottaa sovintoseksiä, mutta ei vaan nappaa koko päivän vi**uilun kuuntelemisen jälkeen. Eri asia jos tulee jaottaa, mutta yleensä lähestyy sellaisella "arvaa mitä ajattelen"-tyylillä. Leikitään eri päivänä.
Et sitten tajua että vaimosi on siksi kärttyinen koska et pane häntä, vaimosi ei saa tarpeeksi seksiä? Kyllä minuakin vtuttaa seksi, jota on miehen vuoksi harvoin, ja kun hän tulee niin seksi loppuu siihen.
Miksi et pysäköi oikeaan paikkaan ja kuuntele vaimoasi? Ja vaimo hieroo sovintoa vaikka sinä olet ollut ikävä ja vielä palkaksi torjut?Tämäpä se onkin jännä juttu. Kuinkas moni nainen tajuaa että miehensä on kärttyinen tyydytyksen puutteen vuoksi? Tai epäilen, että moni voi tajutakin, mutta ei tee mitään asian parantamiseksi. Silloin vetäydytään miehen käytöksen tai muuten vaan "ei nyt ainakaan" ajatuksen taakse. Miksei naiset voi kuunnella miestään ja panna häntä tyytyväiseksi?
Vaimoni ymmärsi tuon jo paljon ennen kuin itse. Varsinkin nuorempana jos oli vierähtänyt liki viikko edellisestä, olin tietämättäni kuin persiisiin ammuttu karhu. Vaimo saattoi todeta, että jaaha suahan ei taas kestä kukaan. Ensin en edes tajunnut koko juttua. Mutta sitten oli taas illalla intohimoista seksiä. Vähitellen opin itsekin ymmärtämään käytöstäni ja vaimoani. Kyllä nyt yli 60v vanha pystyy useimmiten pitämään mölyt mahassa ja odottamaan seksiä, jos ei paljoa yli viikon veny. Vaimoni pitänyt aina himojani positiivisena seikkana, joka nostaneet hänenkin halujaan. Tykännyt, kun olen käynyt kuumana kuin sonni.
Vierailija kirjoitti:
Hullulta tuntuu ajatus ettei jotkut miehet halua seksiä joka päivä.
Itse masturboin orgasmiin asti joka päivä 1-3 kertaa päivässä ja ennätykseni on 7 kertaa päivän aikana.
M32v
Kyllä se johtuu siitä että nainen on kuvottava läski joka ei pidä terveydestään huolta. Miehet eivät kehtaa tätä vain sanoa ääneen. Ei kukaan mies halua naida läskiä.
Teet aloitteita päivitäin ja jos ne ei tuota tulosta, niin mene vieraisiin. Niin minäkin tein puolen vuoden kuivan kauden jälkeen.
M 59
Ehdota aisuriksesi ryhtymistä. Voi katsoa vieressä.
Se myös, mutta jos vaimo ei osaa käyttäytyä niin kuin aikuisen kuuluu ja käyttäytyy kuin lapsi, saa olla minusta aivan ilman. Kannattaa erota kiukuttelujoista, sukupuolesta riippumatta.