Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan inhonväristyksiä sanasta "seksi", koska sitä tuputetaan kaikkialla

Vierailija
07.06.2016 |

Mikä tässä nykyajassa on kun sitä seksiä ängetään joka paikkaan. Ihmiset eivät edes pääse rauhassa tutustumaan aiheeseen itse kun iltapölinät ja jopa hs ovat täynnä kaikenlaisia neuvoja ja horinoita, mitä pitää tehdä ja kuinka monta kertaa. Samalla nämä artikkelit ovat täynnä miehiä ja naisia jotka valittavat puolisoistaan jne. Antaa sellaisen kuvan että "avoimesti" seksistä puhuvat eivät kuitenkaan saa puolisolleen suutaan auki, vaan tulevat keskustelupalstoille rehvastelemaan "seksihaluistaan", jotka sopivasti menevät yksiin nykyaikaisen muotin kanssa. Mutta vikahan on siis puolisossa. Antaa kyllä typerän kuvan. Itse meinasin mennä tähän toohotukseen mukaan kun kuvittelin että kokemattomuus on pahasta, mutta onneksi jokin minun päässäni pisti sille stopin ja tajusin että elämässä on niin paljon muutakin. Tässä on tämänpäivän seksianti joka johti tähän purkautumiseen:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001195013.html

http://www.hs.fi/elama/a1465182254339?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä. Seksiä on tutkitusti vähemmän kuin esimerkiksi 70-luvulla. Ja nuo molemmat linkeistäsi viittaa tähän asiaan ja siitä aiheutuviin ongelmiin. Ei kai sinun ole pakko hypätä sänkyyn vastaantulijan kanssa, vaikka lehdessä kirjoitetaan seksistä?

Vai mikä se AP:n oikea ongelma on?

Vierailija
2/2 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä. Seksiä on tutkitusti vähemmän kuin esimerkiksi 70-luvulla. Ja nuo molemmat linkeistäsi viittaa tähän asiaan ja siitä aiheutuviin ongelmiin. Ei kai sinun ole pakko hypätä sänkyyn vastaantulijan kanssa, vaikka lehdessä kirjoitetaan seksistä?

Vai mikä se AP:n oikea ongelma on?

Jos luet enemmän niin ehkä huomaat tällä seksi tuputuksella nimenomaan olevan käänteinen vaikutus määrään. Toin itseni esille, koska uskon median vaikuttaneen omaan seksuaaliseen kuvaan itsestäni negatiivisesti enkä usko olevani ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla