Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaa tekevä ex

Vierailija
07.06.2016 |

Kohtalotovereita kaipaisin, kun tuntuu, etten enää jaksa eksän kiusantekoa. Neljäs vuosi jo pitkällä menossa avioeron jälkeen ja kolmen lapsen yhteishuoltajuus niin, että lapset asuvat minun luonani ja käyvät isällään joka toinen viikonloppu. Exällä jo uusi perhekin (siis sekä vaimo että lapsi), mutta silti narsistina jaksaa edelleen kiusata minua (ilmeisesti aina, kun riitaa/menee huonosti nykyisessä suhteessaan), Välillä on vähän aikaa hiljaa ja sitten taas alkaa. Nyt taas sekä viime viikolla että eilen alkoi tulla haukkuvia ja pilkkaavia tekstiviestejä illalla, ja tietenkin juuri kun olin menossa nukkumaan. Teen kuulemma aina kaiken väärin lasten kanssa jne. Sairaan lapsen lääkityksetkin ovat nyt väärät minun takiani. jne. Eksä on valehdellut minusta lastensuojeluun, poliisille jne. Eli raskasta on todella ollut, kun milloin missäkin tentattavana, mutta kaikkialle ovat opettajat, päiväkodin tädit jne. lausuneet minun hoitavan lapset esimerkillisesti. Aikanaan oltiin lasten asumistakin puimassa oikeudessa, kun eksä ilmoitti ettei missään nimessä lapsia halua itselleen, mutta hakee piruuttaan, kun tietää kuinka tärkeitä lapset ovat minulle. Kaikenlaista suoraan sanottuna paskaa takana roppakaupalla, ja koskaan tämä minun kiusaamiseni ei lopu. Odotan vain, että nuorin päiväkoti-ikäinen lapsikin on aikuinen ja sen jälkeen minun ei ikinä enää tarvitse vastata ex-miehelle mitään, vaan voin laittaa soiton- ja viestin estot hänelle jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna viestit ja ota selvää ovatko sellaisia että niistä tehdä ilmoituksen (kotirauhan häirintä tms.). Voisitko hakea yksinhuoltajuutta? Kannattaa hakea apua asiaan jostakin (lakimies, sosiaalityöntekijä, poliisi).

Vierailija
2/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ihan noin paha tilanne ole, mutta eksä, joka ei millään meinaa oppia, että minulla on oikeus elää tavallani. Ja että ihmisillä on rajat, ja niiden yli ei voi mennä.

Nyt teinikin on hermostunut isäänsä, ja muutti(vuoroviikosta) ovet paukkuen minun luokseni eikä halua edes nähdä isäänsä. Arvaat varmaan, miten kiusanteko on yltynyt... Minä olen kuulemma tämän takana, halunnut etäännyyttää isän ja pojan elareiden vuoksi...oikeuteen menossa...

Nuorempi lapsista on 13 v ja odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun hän tulee täysi-ikäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi valehteli sinusta viranomaisille, eikö siinä ollut aihetta kunnianloukkaukseen?

Vierailija
4/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kiusaa puheluin ja tekstiviestein niin ole tiukkana ja sano että vain lasten asioissa saa olla yhteydessä. Haukkumaviestejä jos on älä hävitä niitä äläkä reagoi niihin millään tavalla korkeintaan sanomalla että häirinnän tulee loppua tai viet asian eteenpäin.

Mun exä teki myös aiheettomia ilmoituksia kiusallaan mutta pian ne lastensuojelussa sen huomasivat. Lopuksi vaan soittivat että tällä kertaa tämmöinen...

Vierailija
5/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen yrittänyt viedä aisaa ties minne. Mies kuitenkin narsistina niin hyvä puhumaan ja esittämään mukavaa, että aina tulkitaan vaan "Eroriidoiksi", jotka kyllä rauhoittuvat. Hain aikanaan oikeudestakin yksinhuoltajuutta, mitä en saanut (vaikka lapset sainkin asumaan luokseni), koska eromme oli tuolloin "tuore" ja tilanne vanhempien välillä rauhoittuu varmasti ajan kanssa. Niinpä niin.... Olen vain jo menettänyt luottamukseni oikeusjärjestelmäänkin, että pääsisimme rauhaan kiusaa tekevältä eksältä. Myös meillä kuultu tuo, että kun lapset eivät haluaisi mennä isälleen., niin äiti on aivopessyt heidät. Huoh...

Vierailija
6/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa

Minä olen tehnyt tiukan rajan, että vain lasten asioissa olen yhteydessä, mutta kun ex ei osaa rajata sanomisiaan. Syyttelee samalla. Ja kun minä lopetan yhteydenpidon, koska minua ei kohdella noin, niin sitten ex syyttää minua siitä, ettei meidän kommunikaatio pelaa...

Teet niin tai näin, on se aina väärin päin.

Vierailija
7/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu noin meilläkin, jos jätän vastaamatta johonkin viestiin, niin meidän kommunikaatio ei pelaa, en kerro hänelle asioita jne.

ap

Vierailija
8/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 jatkaa

Minä olen tehnyt tiukan rajan, että vain lasten asioissa olen yhteydessä, mutta kun ex ei osaa rajata sanomisiaan. Syyttelee samalla. Ja kun minä lopetan yhteydenpidon, koska minua ei kohdella noin, niin sitten ex syyttää minua siitä, ettei meidän kommunikaatio pelaa...

Sitten voi exälle sanoa, että vastedes nauhoitan puhelut ja vain lasten asioista puhutaan. Omalleni sanoin että oon susta eron ottanut eikä mun tarvi enää räyhäämistäsi kuunnella. Jos et osaa asiallisesti puhua niin laita tekstiviestiä.

Vierailija
9/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 jatkaa

Sitten voi exälle sanoa, että vastedes nauhoitan puhelut ja vain lasten asioista puhutaan. Omalleni sanoin että oon susta eron ottanut eikä mun tarvi enää räyhäämistäsi kuunnella. Jos et osaa asiallisesti puhua niin laita tekstiviestiä.

En minä olekaan enää vuosiin edes puhunut puhelimessa. Kommunikoin vain sähköitse. On se vanha koira oppinut, mutta räjähtää silti tasaisin väliajoin.

Sitten itselle on tullut niin suuri vastenmielisyys eksää kohtaa, ettei haluakaan hänelle sanoa mitään. En neutraalia asiaa edes.

2

Vierailija
10/10 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 jatkaa

En minä olekaan enää vuosiin edes puhunut puhelimessa. Kommunikoin vain sähköitse. On se vanha koira oppinut, mutta räjähtää silti tasaisin väliajoin.

Sitten itselle on tullut niin suuri vastenmielisyys eksää kohtaa, ettei haluakaan hänelle sanoa mitään. En neutraalia asiaa edes.

2

Hyvä, eikä tarvikaan sanoa muuta kuin pakolliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi