Sinkkuelämän naisista kauneimpina pidetään Charlottea ja Samanthaa
Kun taas vähemmän kauniina Mirandaa ja Carrieta.
Tiedättekö mikä tähän on syynä? - Silmien etäisyys.
Charlotten ja Samanthan silmät ovat kaukana toisistaan, kun taas Mirandan ja Carrien silmät ovat lähempänä toisiaan.
Kommentit (19)
Carriella on myös kapeat kasvot ja iso nenä. Miranda taas on valjun näköinen, kalpea, rumat hiukset ja hailakat silmät.
Itse ihailen naisissa sellaisia vähän jylhiä piirteitä. Pidän Carrien ulkonäöstä enemmän kuin Samanthan.
Kauniita naisia ovat mielestä mm. Barbra Streisand ja Cher nuorina. Pidän myös sellaisesta ulkonäöstä, joka ensinäkemältä vähän oudoksuttaa: esimerkkinä tällaisesta Linda Evangelista.
Olen siis itse heteronainen. Ajattelevatko muut naiset näin?
Samantha on mun mielestä ainoa ei-kaunis tuosta nelikosta.
Ei ne silmien etäisyyden takia näytä paremmilta. Carrie näyttää yksinkertaisesti hevoselta, kun taas mirandalla on tosi haljut piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihailen naisissa sellaisia vähän jylhiä piirteitä. Pidän Carrien ulkonäöstä enemmän kuin Samanthan.
Kauniita naisia ovat mielestä mm. Barbra Streisand ja Cher nuorina. Pidän myös sellaisesta ulkonäöstä, joka ensinäkemältä vähän oudoksuttaa: esimerkkinä tällaisesta Linda Evangelista.
Cher on vieläkin upea ja barbra streisand on hauskan näköinen.
Mirandan esittäjä on ehkä kasvoiltaan kaunein. Stailattu vain värittömäksi.
Samantha on kaunis kasvoiltaan ja hauska hahmo, mutta kroppa on aika poikamainen pötkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cher on vieläkin upea ja barbra streisand on hauskan näköinen.
Tarkoitin siis, että Cher oli kaunis nuorena ennen nenäleikkausta! Pidän isoista nenistä.
3
Miranda on kyllä kaunis mutta stailattu rumaksi sarjassa. Pidemmillä hiuksilla ja meikattuna upea. Hänellähän ei ollut sarjassa koskaan kunnon silmämeikkiäkään joka olisi antanut potkua hailakanvärisille silmille.
Ainoastaan siinä Sinkkuelämää-elokuvassa (Stanfordin ja Anthonyn häissä) sillä oli kunnon silmämeikit.
Sarah Jessica Parkerilla on kieltämättä sen verran persoonallinen naama, että harvan kauneusihanteeseen istuu, mutta Cynthia Nixonilla on ihan kauniit piirteet.
http://cdn-img.instyle.com/sites/default/files/styles/428xflex/public/i…
Tuossakaan kuvassa stailaus ei ole kaikkein imartelevin (kulmakarvat ja meikki), mutta Sinkkuelämää-look on vieläkin epäimartelevampi. Valjut värit eivät ole useimpien ihmisten mielestä kaikkein ihanteellisimmat, ja Charlotte ja Samantha on muutoinkin stailattu klassisemmin, vaatteetkin ovat heillä naisellisempia. En usko, että kumpaakaan heistä pidettäisiin kaunottarena oranssilla kananpersetukalla Mirandan vaatteissa ja meikeissä.
Vierailija kirjoitti:
Samantha on kaunis kasvoiltaan ja hauska hahmo, mutta kroppa on aika poikamainen pötkö.
Minusta hänen kroppansa taas on ihanan uhkea ja terve. Oma kroppani liian siro ja tyttömäinen, sellainen nynny. Haluaisin olla voimakkaampi ja sporttisempi kuten Samantha. Hän on kookkaudestaan huolimatta erittäin naisellinen ja varsinkin seksuaalinen (en tarkoita vain roolihahmoa).
Miranda on kaunein ja paras näyttelijä sarjassa. Yhtenä hetkenä voi olla ruma ja miesmäinen, toisena naisellinen kaunotar. Juuri niissä Stanfordin häissä oli ihan mielettömän naisellinen.
Ehdottomasti mun suosikki sarjassa.
Miranda (siis Cynthia Nixon) on ihana ja hauskan näköinen! Pitkät hiukset sopivat hänelle parhaiten, se ihan lyhyt lesbotukka ei ole imartelevin. Panisin.
http://www.thefamouspeople.com/profiles/images/cynthia-nixon-2.jpg
Samaa mieltä aloituksen kanssa. Katsokaa vaikka googlen kuvahausta noiden henkilöiden kuvia, niin saatte kattavamman käsityksen heidän kasvoistaan kuin mitä kyseisen sarjan roolistailaus antaa.
Täällä oli toinen ketju noiden naisten seksikkyydestä, mutta se onkin aivan eri asia. Ainakaan tuossa roolissa Kristin Davis / Charlotte ei ole kovinkaan seksikäs. Sarah Parker taas on epäseksikkäimmäksi äänestetty ainakin kerran.
Kim Cattrall on aina upein. Katsokaa hänen leffojaan.
t. mies
En kyllä ymmärrä, miksi Samanthan ulkonäköä ylistetään. Tavallinen tusinanaama.