Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhelomailumme teema on tänä vuonna "joka päivä yksi kansallispuisto", oletteko kateellisia?

Vierailija
06.06.2016 |

Please, olkaa! Eli kierrämme Suome autolla ja joka päivä teemme yksi tai kaksi pitkää reittiä eri kansallispuistoissa. Yöpyminen joko teltassa itse puistossa tai jossain sen lähialueella. Pahimmilla ilmoilla katon alle. Ruokailut retkievästä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi!

Vierailija
2/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole meidän tyyppistä lomailua joten en ole kateellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä valitettavasti ole kateellinen, vaikka vaelluksesta ja retkeilystä tykkäänkin. :)

Vierailija
4/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, en ole.

Kuulostaa raskaalta. Yksi tai kaksi tai korkeintaan kolme kohdetta ymmärrän, jos liikutte omalla autolla. Mutta ei joka päivä. Jos on esim. kolmen viikon loma.

Vierailija
5/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kaikkea muuta kuin lomalta, rasittavaa ja epämukavaa. Itikanpuremia ja hiertymiä, not for me, mutta kiva jos joku nauttii.

Vierailija
6/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä järkeä on olla jokaisessa puistossa vain 1 päivä. olen tehnyt tuon jo aikoja sitten joten ei syytä olla kade.

Vierailija
7/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä yksi kansallispuisto? Oho, joko teillä on reitti suunniteltu? Kovasti vaan on autossa istumista, välimatkat voi olla pitkiä. Tuosta ei jää yhtään mieleen, millainen mikäkin puisto on.

Vierailija
8/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi puistoa riittää, se olisi ihan mukavaakin.

Vierailija
9/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole kateellinen, en jaksaisi. Mulle riittää yksi tai kaksi kansallispuistoa kesässä.

Vierailija
10/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, minun on mahdotonta milloinkaan kadehtia lapsiperhe"lomailua". Ihan sama vaikka olisitte Karibialla mitä upeimmassa unelmakohteessa, mutta sanat lapsiperhe ja loma eivät koskaan kuulu samaan lauseeseen. Loma on jotain sellaista mikä tapahtuu valikoidussa aikuisessa seurassa, ja nämä ovat asioita joista ei voi tinkiä. Ei vaan voi. Joissain asioissa ei ole kuin yksi oikea vastaus. :)

Vierailija
11/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö Lemmenjoellakin? Sitten olen kateellinen.

Vierailija
12/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa mietin, että onko Suomessa muka niin monta kansallispuistoa.

Kunnes muistin, että olen opettaja :D

Vierailija
13/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean rankka aikataulu. Sorry, en ole yhtään kateellinen. Miksei voi olla pari päivää samoissa maisemissa, että ehtii niitä raihassa ihaillakin? Välipäivinä matkustetaan autolla. En ikinä lähtisi tuollaisella suunnitelmalla.

Vierailija
14/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa mietin, että onko Suomessa muka niin monta kansallispuistoa.

Kunnes muistin, että olen opettaja :D

Sun lomaan ei riitä kansallispuistoja riittävästi, mutta meille muiden täytyisi käyttää talvilomaakin tuohon reissuun :)

Vierailija
15/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tiukalta tahdilta, mutta muuten todella kivalta. Tosi mahtava lomanviettoidea:)

Vierailija
16/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä yksi tai kaksi pitkää reittiä, yöpymiset ja kansallispuistojen vaihdot ajomatkoineen päivittäin. Melko rankalta kuulostaa. Tai ainakaan ei kannata tulla kovin pohjoiseen, kun välimatkat on pitkiä ja aikaa menee pelkkiin siirtymiin.

Vierailija
17/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan heitettyä, pelkkää autossa istumista. UKK kansallispuisto on 2550 neliökilometri joten päivässä ehtii portille:) En sanoisi sitä ihan ko puistossa käymiseksi. Enkä todellakaan kadehdi.

Mielummin kierrän tänäkesänä Espanjan viinialueita.

Vierailija
18/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole kateellinen. Lapsia ja hirveällä kiireellä matkustamista. Sitäpaitsi lähdetään poikaystävän kanssa myös Suomea kiertämään Lappia myöden ja uskon, että meillä tulee kivempi loma :)

Vierailija
19/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalle. En ole telttailu / retkeily ihmisiä. Vaellukset ok, mutta sen jälkeen haluan hotelliin tai tasokkaaseen mökkiin. Kunnon illalliset , suihkut, saunat, lapsille omat sängyt... 

Vierailija
20/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän ehditte puistoissa kulkemaan, koska matkoihin menee paljon aikaa eikä se telttakaan itsekseen nouse pystyyn. Suihkussa voi käydä huoltoasemalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi