Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä loukkaavaa?

Vierailija
06.06.2016 |

Mies ostaa minulle kukkia vain syntymäpäiväksi, hääpäiväksi tai muun juhlan takia. Mielestäni tuo on vähän loukkaavaa ettei minua muisteta kukilla muulloin. Tarkoitan siis sitä, että tuollainen tuntuu jotenkin päälle liimatulle muistamiselle eikä spontaanilta rakkauden osoitukselta. Haluaisin että niitä kukkia voisi tuoda minulle yllätyksenä tavallisena arkipäivänä, eikä pelkästään silloin kun tiedän 100% varmasti saavani kukkia. Käyttäytyykö teidänkin miehet noin jurposti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan oma mies olis mulle ostanut kukkia... enpä edes muista. Mikä mittari millekään se kukkien ostaminen on?

Vierailija
2/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, moni mies vain on tuollainen. Enempi on liikaa vaadittu. Sanon näin, vaikka minun mieheni niitä kukkia ostaakin, juuri sain 30 ruusua ihan vain torstain kunnaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse hemmottelet miestäsi? Tuotu yllättäin viskipullon ilman mitään syytä silloin tällöin vai mitä?

Vierailija
4/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut mieheltä kukkia. Olishan ne kivoja, mutta mies sanoo, että jos "aina" tuo, nainen alkaa pitää niitä itsestäänselvyytenä. Olet ap aika onnekas kun noin usein saat kukkia.

T. Naimisissa kymmenen vuotta

Vierailija
5/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse hemmottelet miestäsi? Tuotu yllättäin viskipullon ilman mitään syytä silloin tällöin vai mitä?

Onpa stereotyyppistä ajattelua. Mieheni tykkää kukista, ja vien niitä hänelle usein. Hän taas voisi ihan hyvin tuoda mulle viskipullon, ja on jotain alkoholia tuonutkin, tai kirjan, tms.

Vierailija
6/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse omat kukkani. Mies ei vaivaudu, enkä viitsi anella. Jos ei tajua / halua / viitsi, ei sitten.

Vierailija
7/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ei ole loukkaavaa. Voisin kuvitella ennemmin, että marinasi on loukkaavaa.

Voithan kertoa, että KIITOS, että hän muistaa sinua noina päivänä. Kerro myös, että olisi kiva saada kukkia joskus tavallisena päivänä. Että tykätä siitä, kun miehesi muistaa sinua ja se imartelee ja tekee hyvän olon ja mielen. Ei osanne ajatella, että toivot kukkia tai muuta muulloinkin. Ei tule mieleen....siksi siitä kannattaa jutella.

Ostatko itse kotiin kukkia? Ilahdutatko itse itesäsi tai talouttamme?

Loukkaavaa tuo miehesi käytös kylläkään ei ole. Minusta kuulostaa , että luulet onnen olevan toisen vastuulla...?

Ota itse vastuuta. Voit silloin paremmin. Hyvää kesää.

Vierailija
8/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei varsinaisesti loukkaavaa, mutta varsin ajattelematonta. Tämä koskee melkein kaikkia miehiä, eikä etelä-Eurooppalaista charmanttia naisia huomioivaa käytöstä voi oikeastaan edes odottaa suomalaisilta miehiltä.

Vierailija
9/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taas, huoh.

Vierailija
10/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ollenkaan kukkia.

Ostan itse omat kukkani.

Vierailija
11/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia enemmän arvostan niitä pieniä arjen tekoja. Materia ei ole se asia, joka määrittelee meidän parisuhteen huomion osoitukset.

Vierailija
12/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, mutta mies huomioi arkipäivissä muuten kuin lahjoilla.

Vierailija
13/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kukkia sitten pitäisi tuoda?

Vierailija
14/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä ostanut kukkia ja ollaan oltu yhdessä 4,5 vuotta.

Ollaan vähän niin kuin sovittu, että juhlapäivinäkään ei osteta toisillemme mitään. Poikkeus oli esikoisen syntymä kun mies osti mulle Kalevalakorun. Olin oikeasti tosi yllättynyt :)

Vierailija
15/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivä

nimipäivät

naistenpäivä

äitienpäivä

seurustelunaloittamispäivä

kihlapäivä

hääpäivä

ystävänpäivä

ennen, kesken ja jälkeen jokaisen työmatkan tai muun poissaolon kotoa

lasten syntymäpäivät (koska miehen lasten äiti, pyhimyksestä seuraava)

lasten ristiäiset, nimipäivät, lakkiaiset sun (koska sama pyhimyssyy kuin yllä)

Nämä nyt ainakin, sitten joka väliin paris spontaanikimput. Kesällä mieluiten pari luonnonkukkakimppua ihan vaan, koska mies on niin romanttinen. 

Vierailija
16/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen virhe minkä mies voi tehdä on ostaa spontaanisti kukkia.

Ristussentään mikä soppa siitä syntyy, vähemmällä pääsisi kun suoraan sanoisi, että tulipa käytyä vieraissa.

Vierailija
17/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten teidän mielestä varma merkki pettämisestä tai muusta hölmöilystä, jos mies tuo spontaanisti teille kukkia tai muita lahjoja? Ainakin meillä näin tuntuu olevan.

Vierailija
18/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaisia huomionosoituksia ap jakaa miehelleen, eli toteutuuko suhteessanne tasapuolisuus ja vastavuoroisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä