saakutti soikoon, onko mulla ähän daiju mies?!
aloin äsken haistella mikä täällä tuoksuu, ja menin katsoo uuniin. mies oli tehnyt itselleen lämpimiä voileipiä! ei siinä mitään pitäähän miehen syödä, mutta koska on käynyt niin että minä tekisin vain itselleni päiväruokaa...
kysyin että miksi ei voinut kysyä haluaisinko minäkin, vastasi ettei tullut mieleen kysyä kun olin ollut aiemmin päivällä vihainen ja emme olleet paljon puhuneet illan aikana. hoh hoijaa...
eli huomenna jos mies ei puhu minulle aamulla tai vaikka puhuisi, teen siis vain itselleni päiväruuan.
toisaalta pieni ja naurettava asia, mutta jotenkin loukkaannuin paljon. mies ei tehnyt tuota " kostaakseen" , koska lähti heti tekemään niitä leipiä kun asia tuli puheksi, vaan silkkaa ajattelemattomuuttaan ja tyhmyyttään teki tuon! näin vähänkö merkitsen hänelle...
Kommentit (2)
valitettavasti niiden äidit ja isät eivät ole niille opettaneet noinkin yksinkertaista juttua...
Mies tuli töistä, oli ostanut kaupasta itselle olutta ja limsaa(Bacardin sekaan) ja ei tuonut mulle edes yhtä pulloa siideriä. En saata juoda muuta. Kysyin, et miksi ei tuonut...vastasi ettei hoksannut..