Jos tilillesi ilmestyisi 5000€
Kommentit (25)
Ostaisin moottoripyörän.
No ostan kyllä muutenkin.
En varmaan huomaisi koko summaa ennenkuin tarkemmin tiliotetta tutkiessani.
Laittaisin mulle ja miehellä hakupaperit ulos isompaa asuntoa varten, nyt vaan 24 neliöä. Iso osa tulisi käyttöön ja syksyn matkaa varten.
Matkan Kreikkaan kesälomallani. Uuden matkalaukun ja vaatteita. Osan rahoista laittaisin säästöön.
Ottaisin pankkiin yhteyttä ja selvittäisin, mistä moinen raha on tullut. Ikävämpi alkaa palauttamaan tonneja takaisin, siinä vaiheessa kun lomalennot sun muut on jo ostettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin pankkiin yhteyttä ja selvittäisin, mistä moinen raha on tullut. Ikävämpi alkaa palauttamaan tonneja takaisin, siinä vaiheessa kun lomalennot sun muut on jo ostettuna.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan huomaisi koko summaa ennenkuin tarkemmin tiliotetta tutkiessani.
Ja sitten havahtuisit vessanpöntöltä paskalla istuessasi kiljukrapulassa.
maksaisin viiden kuukauden vastikkeet
Riippuu miksi se sinne ilmestyisi. Jos ilman syytä, niin ottaisin yhteyttä pankkiin, jotta rahat saataisiin palautettua sinne, mihin ne kuuluukin.
Jos ne on mun rahoja esim. lottovoitto. Antaisin molemmille lapsilleni (25v ja 31v) tonnin, äidille tonni uusiin silmälaseihin ym. ja kakstonttua laittaisin säästöön. Jos rahat ei ole oikeasti mun, soittaisin pankkiin, ai niin se on melkein mahdotonta, odotan että ottavat pankista yhteyttä.
Olen pienituloinen nainen 57v.
En uskaltaisi käyttää mihinkään, vaan odottelisin pankilta yhteydenottoa, että on tullut jollain virhe. mulle ei tuollaisia summia tipu yhtään mistään.
Ottaisin yhteyttä pankkiin selvittääkseni asian.
Joka kuukausi tulee, noin 6 tonnii tilille. Meillä on vaimon kans yhteinen tili. Mitäkö tehdään, no elellään vaan eteenpäin.
Wacomin piirtonäytön HD:na ostaisin heti! 😍
Siirtäisint jo olemassa oleville säästötileilleni