Mikä pilasi valmistujaiset/ylioppilasjuhlat?
Kommentit (35)
Sähköautolla paikalle tullut sukulaisperhe vaati että saavat ladata autoaan meillä. Siitä tuli hirveä riita ja perheen vaimo alkoi itkemään miten pääsevät nyt kotiin. Lopuksi lähtivät lähihuoltikselle lataamaan ja seisoskelemaan siellä latausta odottaen. En näillä sähkönhinnoilla ala maksamaan muiden ajoa, ei kukaan minun bensojakaan maksa.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko loppui kesken, oli vain 200 gr per.
Mulla jäi tekemättä kun oli sihti unohtunut tiskarista. Laitoin jauhenlihan pesuun ja oli mennyt poistoaukosta viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla paikalle tullut sukulaisperhe vaati että saavat ladata autoaan meillä. Siitä tuli hirveä riita ja perheen vaimo alkoi itkemään miten pääsevät nyt kotiin. Lopuksi lähtivät lähihuoltikselle lataamaan ja seisoskelemaan siellä latausta odottaen. En näillä sähkönhinnoilla ala maksamaan muiden ajoa, ei kukaan minun bensojakaan maksa.
Olisit pyytänyt vastineeksi että käyvät tankkaamaan autosi täyteen.
Lohet ja fetat oli loppu joka paikasta.
Odotin niin lohta ja fetaa.
Lohi ja feta on kallista juhlaruokaa.
Pilasi vain oman juhlamieleni. Lapsen isän puhe, jossa korostettiin akateemisia perinteitä ja mollattiin muunlaisen työn tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla oli ihan älyttömän kokoinen roskanuotio pihalla minun yo-päivänäni. Siinä paloi autonrenkaista jäteöljyyn ihan kaikkea ja savu oli aivan hirvittävä.
Tällaiset naapurit ovat kyllä v-mäisiä tyyppejä. Valitettavasti ilkeille ihmisille ei lakia löydy Suomessa.
Voihan ne pitää uudestaan jos epäonnistui.
Unohdit listalta yhden tärkeän syyn, eli rohmun!
Rivitalossa naapuri laittoi grillin kunnolla käryämään. Vieraita oli asunto ja takapiha täynnä, joten juhlapäivää ei voinut kauempaakaan olla huomaamatta.
Luultavasti kyseessä oli puhdas kosto, koska yh-äiti harrasti aktiivsta ja äänekästä seksiä, jonka vuoksi grillikäryttäjät viettivät lukemattomia unettomia öitä.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset riitelivät, kun "virallisia" kutsuja ei ollut tullut, kun kutsu oli vain lehdessä.. Varsinaiset kemut.
On kymmeniä appeja ja tekstiviestejä ja puhelimia ja sähköposteja ja jopa posti kulkee, eikä niille omille sukulaisille saada lähetettyä kunnon kutsua.
Ansaitsit mitä sait laiskuudestasi. Et ole kuninkaallinen jonka geneerisen juhlakutsun voi odottaa lukevan lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Teppo pääsi kertomaan sellaisen sähköautosadun.
No jopas saatiin pierua tällekin palstalle. Se on niiin vitsikästä.