Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies "näpäytti" minua leukaan, niin että hampaat loksahti yhteen...

Vierailija
04.06.2016 |

Ollaan 25v/26v. Makasimme sängyssä ja hän suuttui minulle eräästä asiasta. Sormillaan näpäytti tai jotenkin nopeasti nosti mun leukaa kädellään, että hampaat kolahtivat yhteen. Ei kovasti, mutta pelästyin kuitenkin... Onko tässä merkki orastavasta parisuhdeväkivallasta? Ei edes seurustella vielä... Aloin itkemään ja pyysin häntä miettimään, että oliko hänen reaktionsa missään suhteessa "virheeseen", jonka olin tehnyt... Häntä alkoi heti kaduttaa ja suri asiaa monta tuntia. En oikein tiedä, että pitäiskö varoituskellojen jo kilkatella... En toisaalta koe häntä muutenkaan vakavasti otettavana kumppanina, kunhan vain vietetään aikaa yhdessä ja meillä on kivaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ja katuu. Pidä toi.

Vierailija
2/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta vastaavasta jätkä pihalle. Mun miehellä oli seurustelun alkuaikoina tapana ruveta "painimaan"mun kanssa jos voitin sen väittelyssä. Eli fyysisesti yritti ottaa yliotetta kun ei henkistä saanut. Lopetti kun osoitin kuvion, jos ei olisi lopettanut olisi entinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se. Maailmassa on sellaisiakin miehiä, jotka eivät käytä edes lievää väkivaltaa, edes vihaisena.

Vierailija
4/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies josta tykkäät oikeasti. Jätä toi.

Vierailija
5/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä sanonut suoraan, ettei mua saa mm. haukkua (haukkui idiootiksi kerran)... tuon episodin jälkeen näpäytin häntä leukaan ja sanoin, että "teit mulle NÄIN". Hän oli ihmeissään, että "teinkö?". 

Joo aika jännä mies... En muuten tiedä mitä tuo jännämies tarkoittaa. Tiedän, ettei meidän suhteesta tuu mitään vuosisadan romanssia, mutta kun on vaan kiva halailla ja viettää aikaa yhdessä. 

-Ekan viestin kirjoittaja

Vierailija
6/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan kiva mies, mutta ...

Vierailija
7/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda se. Maailmassa on sellaisiakin miehiä, jotka eivät käytä edes lievää väkivaltaa, edes vihaisena.

Tiedän juu... Ei ole koskaan kukaan aiempi tapailemani mies haukkunut idiootiksi tai tehnyt mitään fyysistä missään tilanteessa, ei edes näpäyttänyt leukaan. 

Vierailija
8/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteenveto: mies teki pienen erheen, sinä rupesit itkemään kuin vauva ja syyllistit reppanan suremaan useita tunteja. Lisäksi et edes ole kiinnostunut vakavasta suhteesta miehen kanssa. Kumminkin tämä tapaus vaivaa sinua niin paljon, että haet AV:ltä lisätukea sille, että syyllistäisit miestä lisää hänen mahdollisesta väkivaltaisuudestaan.

No, näin kypsänä täti-ihmisenä sanoisin, että sinä vaikutat vielä kypsymättömältä ikäiseksesi, ja selostuksesi perusteella tuli sellainen tunne, että yrität manipuloida miestä, joka on kiltti mutta vähän hömelö. Olisiko kumminkin nyt fiksuinta jutella miehen kanssa rehellisesti ja sanoa, ettet halua jatkaa suhdetta hänen kanssaan tai olet tyytymätön väleihinne, eikä pelata tuollaisia passiivis-aggressiivisia pelejä?

Kiinnostavaa olisi tietää, mistä olitte keskustelelemassa, kun mies loksautti suusi kiinni?

Vierailija
9/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun haukkui mua idiootiksi, sanoin hänelle, että mua ei haukuta millään nimillä ja jos haukkuu, niin se on adios. Sen jälkeen ei oo haukkunut, mutta toisaalta ei tässä olla tunnettu vielä kuin muutama viikko... Osaan kyllä kuvitella, että miehen pohjimmainen olemus voi tulla esille, kun suhde on vakaampi ja siitä on vaikeampi lähteä... Mutta kuten sanoin, en näe suhteessa mitään pitkän tähtäimen potentiaalia muutenkaan. Oishan se hienoa, että voisin irtaantua tästä fyysisestä koukusta, joka mulla on häneen ja odotella parempaa... Oon vaan ollut niin kauan yksin, etten mitenkään malttais. 

Vierailija
10/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hälytyskellot kilkattaa, ja kovaa.

Vierailija
11/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoitti väkivaltaista taipumusta, mutta onneksi ajoissa. Ala katsella uusia miehiä, kesä tulee, niin on kivakin olla sinkku! Älä jumitu väkivaltaiseen tyyppiin.

Vierailija
12/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kypsä täti-ihminen. Minulla hälytyskellot soisivat siksi, että...

...jos kielesi olisi ollut hampaiden välissä, sinua olisi sattunut

...mies sai sinut itkemään, eli pelästyit

...ja mies "ei muista" tai "ei huomannut", mikä vaikutus hänen teollaan oli

...ja omakohtaisesta kokemuksella; suhde temperamenttisen ihmisen kanssa, jolta sanat loppuvat kesken, ja jolla on matala kynnys kajota toiseen, ei enteile hyvää.

Hömelö se mies ei ole. Hömelö on harmiton ja hyväntahtoinen.

Vierailija
13/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteenveto: mies teki pienen erheen, sinä rupesit itkemään kuin vauva ja syyllistit reppanan suremaan useita tunteja. Lisäksi et edes ole kiinnostunut vakavasta suhteesta miehen kanssa. Kumminkin tämä tapaus vaivaa sinua niin paljon, että haet AV:ltä lisätukea sille, että syyllistäisit miestä lisää hänen mahdollisesta väkivaltaisuudestaan.

No, näin kypsänä täti-ihmisenä sanoisin, että sinä vaikutat vielä kypsymättömältä ikäiseksesi, ja selostuksesi perusteella tuli sellainen tunne, että yrität manipuloida miestä, joka on kiltti mutta vähän hömelö. Olisiko kumminkin nyt fiksuinta jutella miehen kanssa rehellisesti ja sanoa, ettet halua jatkaa suhdetta hänen kanssaan tai olet tyytymätön väleihinne, eikä pelata tuollaisia passiivis-aggressiivisia pelejä?

Kiinnostavaa olisi tietää, mistä olitte keskustelelemassa, kun mies loksautti suusi kiinni?

Täti-ihmisenä varmaan tiedät, ettei mun iässä vielä kukaan ole mitenkään täysin kypsä missään suhteessa. Ja sen myönnän mielelläni! Joka tapauksessa voin sulle selventää, että mulla meni maku mieheen sen jälkeen, kun haukkui mua idiootiksi. En tiedä minkä takia mun pitäis hyväksyä sellainen käytös varteenotettavalta kumppanilta? Olen ollut hänelle rehellinen asiasta ja myös hän on tullut siihen lopputulokseen, että ei tässä oo mikään vuosisadan rakkaustarina kyseessä, tykätään vaan olla yhdessä silloin tällöin. En siis voi olla samaa mieltä siitä kanssasi, että olisin miestä mitenkään huijannut tai manipuloinut. 

Toiseksi, mies ei todellakaan ole mikään  "hömelö", vaan todella korkeasti koulutettu, elämää ja ihmissuhteita kokenut ihminen. En kuvailisi häntä "kiltiksi", varsinkaan sen jälkeen, kun hän haukkui minua idiootiksi ja käytti lievää fyysistä väkivaltaa. Riidan aiheena oli se, että olin ottanut hänestä hänen kysymättään valokuvia (hän maalasi taulua, enkä halunnut häntä häiritä). Minusta riidan olisi voinut selvittää sillä, että poistan valokuvat ja lupaan olla tekemättä sitä uudelleen. Ymmärrän, että hän suuttui siitä ja myönnän tehneeni väärin, mutta asian ois voinut sopia juttelemalla, niin kuin loppujen lopuksi tapahtuikin. Poistin kuvat ja sen jälkeen hän oli surullinen siitä, että poistin, koska hänen mielestään kuvat olivat sittenkin kivoja ja hän olisi halunnut ne itselleen. 

Vierailija
14/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Alapeukutitte edellistä viestiäni (-8-) mutta lukekaapa mitä ap kirjoittaa: "Oishan se hienoa, että voisin irtaantua tästä fyysisestä koukusta, joka mulla on häneen ja odotella parempaa..."

En tiedä onko ko. mies minkälainen, mutta ap lienee niitä naisia, joilla pitää aina olla joku mies, ja tässä hän manipuloi miestä, josta ei ole edes kiinnostunut vaan on valmis tipauttamaan äijän heti kun maisemiin astuu herkumpi kolli.

Vierailija
15/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kuule että sulla voisi olla mukavampaa vaikka viettäisit aikaa ihan yksinkin. Tuollaisen kanssa halailu ei kannata.

-37vee

Vierailija
16/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Alapeukutitte edellistä viestiäni (-8-) mutta lukekaapa mitä ap kirjoittaa: "Oishan se hienoa, että voisin irtaantua tästä fyysisestä koukusta, joka mulla on häneen ja odotella parempaa..."

En tiedä onko ko. mies minkälainen, mutta ap lienee niitä naisia, joilla pitää aina olla joku mies, ja tässä hän manipuloi miestä, josta ei ole edes kiinnostunut vaan on valmis tipauttamaan äijän heti kun maisemiin astuu herkumpi kolli.

Niin kuin aiemmin mainitsin, mulla ei ole ollut ketään pitkään aikaan. Yli kahteen vuoteen, jos tarkkoja ollaan. En siis todellakaan ole tuollainen kuvailemasi nainen. Tällä hetkellä kyllä, olen koukuttunut fyysiseen yhteyteemme. Kivitä mut!

Vierailija
17/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies joka tykkää susta. Ei sellaista joka lyö kun et miellytä herraa

Vierailija
18/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti-ihmisenä varmaan tiedät, ettei mun iässä vielä kukaan ole mitenkään täysin kypsä missään suhteessa. Ja sen myönnän mielelläni! Joka tapauksessa voin sulle selventää, että mulla meni maku mieheen sen jälkeen, kun haukkui mua idiootiksi. En tiedä minkä takia mun pitäis hyväksyä sellainen käytös varteenotettavalta kumppanilta? Olen ollut hänelle rehellinen asiasta ja myös hän on tullut siihen lopputulokseen, että ei tässä oo mikään vuosisadan rakkaustarina kyseessä, tykätään vaan olla yhdessä silloin tällöin. En siis voi olla samaa mieltä siitä kanssasi, että olisin miestä mitenkään huijannut tai manipuloinut. 

Toiseksi, mies ei todellakaan ole mikään  "hömelö", vaan todella korkeasti koulutettu, elämää ja ihmissuhteita kokenut ihminen. En kuvailisi häntä "kiltiksi", varsinkaan sen jälkeen, kun hän haukkui minua idiootiksi ja käytti lievää fyysistä väkivaltaa. Riidan aiheena oli se, että olin ottanut hänestä hänen kysymättään valokuvia (hän maalasi taulua, enkä halunnut häntä häiritä). Minusta riidan olisi voinut selvittää sillä, että poistan valokuvat ja lupaan olla tekemättä sitä uudelleen. Ymmärrän, että hän suuttui siitä ja myönnän tehneeni väärin, mutta asian ois voinut sopia juttelemalla, niin kuin loppujen lopuksi tapahtuikin. Poistin kuvat ja sen jälkeen hän oli surullinen siitä, että poistin, koska hänen mielestään kuvat olivat sittenkin kivoja ja hän olisi halunnut ne itselleen. 

-narsistin kaksoissideviestintää: teit väärin kun otit kuvat, mutta väärin, kun poistit kuvat. Eli et voi toimia niin, että hän ei kokisi oikeutusta suuttua

-fyysinen käsiksikäyminen ja sen vähättely jälkikäteen

'rangaistus' ei ollut missään suhteessa 'rikokseen' vaan paljon kovempi tarkoituksena alistaa

-henkinen verbaali väkivalta nimittäessä idiootiksi

Noi on jo hyvät syyt erota heti. Terassille mars jo tänään, kauniina vkonloppuiltana. Löydät paremman ja komeamman miehen ja yhtä paljon fyysistä vetovoimaa :)

Vierailija
19/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2580118/riita_miehen_kanssa_paisui_ja_en…

Tuossa pientä kontrastia. Nainen miettii voiko luottaa miehen koska mies heitteli koristetyynyjä lattialle ja housunsa seinään.

Vierailija
20/41 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-narsistin kaksoissideviestintää: teit väärin kun otit kuvat, mutta väärin, kun poistit kuvat. Eli et voi toimia niin, että hän ei kokisi oikeutusta suuttua

-fyysinen käsiksikäyminen ja sen vähättely jälkikäteen

'rangaistus' ei ollut missään suhteessa 'rikokseen' vaan paljon kovempi tarkoituksena alistaa

-henkinen verbaali väkivalta nimittäessä idiootiksi

Noi on jo hyvät syyt erota heti. Terassille mars jo tänään, kauniina vkonloppuiltana. Löydät paremman ja komeamman miehen ja yhtä paljon fyysistä vetovoimaa :)

Pelottavaa, mutta olet varmasti ainakin osittain oikeassa. Onhan tuo todella ristiriitaista. Jälkikäteen mulla oli sellainen olo, että hän oli se, jolle tuli paha mieli. Tiedostin onneksi tilanteen aikana, että mun ei kuulu häntä lohdutella.