Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla avata tuota "Rumin naisen nimi" -aloitusta, koska mun nimeni on takuuvarmasti siellä :(

Vierailija
04.06.2016 |

Vanhat nimet tuntuu olevan nykyään muodissa, mutta minun nimeni ei varmasti ikinä tule muotiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että naiset ovat vammaisia, jos ulisevat jopa asiasta, joihin eivät voi itse vaikuttaa.

Vierailija
2/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeni Venla on täällä julistettu rumaksi wt-nimeksi. Mutta pidän siitä ja sen alkuperästä kovin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu että naiset ovat vammaisia, jos ulisevat jopa asiasta, joihin eivät voi itse vaikuttaa.

Kyllähän voi vaikuttaa! Halutessaan nimensä voi vaihtaa.

Vierailija
4/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nimeni Venla on täällä julistettu rumaksi wt-nimeksi. Mutta pidän siitä ja sen alkuperästä kovin itse.

Venla on ihana! Ihana!

Vierailija
5/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mun sukunimi on aina listoilla kun ruminta sukunimeä haetaan eikä oo aikomustakaan vaihtaa.

Vierailija
6/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venla on kaunis nimi :)

Monesta asiasta josta tulee ensin suosittu tulee liiallisen suosion vuoksi joidenkin inhokki joksikin aikaa. Inho lievenee sitten ajan myötä ja sitä paremmin mitä vähemmän olet heidän ennakkoluulonsa mukainen. Ole positiivinen oma itsesi, älä anna muiden ennakkoluulojen muokata omaa kuvaa itsestäsi ja käytöstäsi.

Vierailija
7/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla on upea nimi,ei ollut muotia moniin vuosikymmeniin,mutta on Aleksis Kiven pääteoksen naisen nimi.

Vierailija
8/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo oikeasti loukata,kenenkään nimeä ei kuulu arvostella.Mutta en voi olla yleisellä tasolla sanomatta kahta nimeä,joista vain enpidä.Keillä on nämä nimet ,hyvä niin,mutta itse en ymmärrä.Peppi,ei mielestäni mikään nimi,lapsellinen hellittelysana.Tunnen kuitenkin yhden Pepin.Toinen on Mimosa.Kuka tahtoo tyttärensä olevan hahmo,joka riutuu kosketuksesta kuten Mimosa-kasvi.

No on kolmaskin.Olen kuullut että on oikeana nimenä Tiine.No voi suru,se on vasikkaa vartoova lehmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi