Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyisikö kysyntää Takkirauta-blogin korvaajalle?

Vierailija
03.06.2016 |

Olen itse korkeasti koulutettu, joten kaikenlainen keskustelu matematiikasta, fysiikasta, tietojenkäsittelytieteestä käy. Sotajutuista tiedän myös jonkun verran, kiinnostuksen kohteina on ollut muun muuassa projektiilien läpäisylaskut ja panssarivaunujen panssarointi. Olen lukenut myös historiaa jonkun verran. Erikoisalaani ovat mm. mikrobiologia, biokemia, ja geologia sekä ilmastonmuutoskysymykset.

Takkiraudan blogi oli siinä mielessä ankea, ettei saanut keskustella holokaustista, 9/11 salaliittoteorioista, tai juutalaisten loisluonteesta, olihan hän itsekin juutalainen. Heti kun laittoi jonkun linkin David Duken sivustolle, tai onethirdofholocaust-videoon, tai revisionistien holokaustikirjallisuuteen, niin matruuna oli kuin tulta ja tappuraa. Pois sellainen, asioista on voitava keskustella ilman sensuuria.

Pidän myös ydinaseita humpuukina, näyttö puuttuu.. ja sen sellaista. Ja olen myös INTJ.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille blogille tapahtui? Kävin itse tauon jälkeen ja pettymys oli suuri, kun sivusto oli kiinni?

Vierailija
2/11 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen INTJ ja kummastelen, millä muotoa ydinaseet ovat humpuukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen INTJ ja kummastelen, millä muotoa ydinaseet ovat humpuukia.

Ette vastanneet kysymykseeni... sen näette sitten jos blogi saadaan pystyyn. Tämä palsta lienee tosin väärä paikka kysyä, vaan eipä parempaa paikkaa tullut mieleen.. suoli24 on oma lukunsa.

Vierailija
4/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis kiinnostunut sun kirjoituksista, aloitus riitti näytteeksi.

Vierailija
5/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lukea saittia, jossa bäshätään juutalaisia ja kiistetään holokausti. VMP

Vierailija
6/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

INTJ täälläkin, ja minusta Ruukinmatruuna oli rasittava räyhääjä ja argumentointi huonoa. Eräänlaisena viihteenä hänen kirjoituksensa kyllä vielä menivätkin. Monialaiset, asialliset ja laajat kirjoitukset vaihtelevista aiheista kyllä kiinnostaisivat.

Vierailija
7/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ainakin tarkistaisin millainen blogisi olisi. Takkiraudansivuille minulla oli pakkomielle päivittäin käydä katsomassa mitä uutta siellä on. Hän osasi kirjoittaa hienosti islamista loukkaamatta ketään ja luulen että pidin hänestä ehkä myös siksi että hän on nainen. Aluksi en edes tajunnut sitä mutta se tuli jossain vaiheessa ilmi. En ole löytänyt miesten kirjoittamia älykköblogeja, joihin jäisin koukkuun. En osaa eritellä mikä Takkiraudan tyylissä oli se koukuttava juttu. Laittakaa toki blogien nimiä (ei kannati linkittää suoraan tai ketju poistuu) jos tiedätte yviä blogeja.

Vierailija
8/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja vaikutti erittäin ärsyttävältä ja aggressiiviselta persoonalta. Vähän vastaavalta, kuin se joku Saila Nygrenin tms.? Eikä todellakaan niin älykkäältä, minä itseään pitää... Joku mt-potilas? Pelkkää miesten perseennuolentaa koko blogi.

Vierailija
9/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykköblogi"?!

Anteeksi mitä?

Vierailija
10/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on blogeja joissa esitellään meikkejä, sisustusta tai päivän vaatekertaa; ja sitten on blogeja joissa kirjoitetaan ja keskustellaan laajasti eri aiheista ja näin duunarilta menee ohi jos joku kovin pitkälle tietystä aiheesta lukenut kirjoittaa asiantuntevasti. Mutta pääosin tajusin hyvin kun ajatuksella luin. Joskus jouduin googlaamaan jos termi oli uusi enkä tiennyt mitä se tarkoittaa.

Vierailija
11/11 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista pohdintaa -blogi on musta ihan kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi