Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan aina p*skaa niskaani siitä, että

Vierailija
02.06.2016 |

Olen bi-seksuaali? Ihan kuin minun pitäisi olla joko hetero tai lesbo? Asiallisia vastauksia kiitos.
N21

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, pettäsit puolisoa kuitenki

Vierailija
2/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, miksi bi on paras vaihtoehto. Lepakot on pahimpia, ne ei siedä muita kuin omiaan ja hakkaa niitäkin.

Vierailija
4/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hengannut väärien ihmisten seurassa. Ei henkisesti terve ihminen toista tuomitse tuollaisen takia. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikkea hyvää sinulle ap :)

Vierailija
5/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki bi-seksuaalit pettävät parisuhteessa kuitenkin.

Vierailija
6/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi entistä tyttöystävääni olivat bi-seksuaaleja. Toinen petti minua sekä miehen että naisen kanssa, seuraava tyttöystäväni naisen kanssa. En luota enää bi-seksuaaleihin, ja torjun sellaiset mikäli kiinnostuvat minusta muutenkin kuin kaverina.

Vierailija
7/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleisesti ottaen kaikkia enemmistöstä jollain tavalla poikkeavia kohdellaan ikävästi. Ole tavallinen, ole keskiverto, ole hetero, käytä tavallisia vaatteita, ole tavallisessa työssä, aja tavallisella autolla, syö tavallista ruokaa, ole keskipitkä, keskipainoinen, omaten keskimääräiset kasvonpiirteet ja ihonvärin. Ole näkymätön, niin et ole uhka kenellekään.

Vierailija
8/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hengannut väärien ihmisten seurassa. Ei henkisesti terve ihminen toista tuomitse tuollaisen takia. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaikkea hyvää sinulle ap :)

Ei henkisesti terve ihminen harrasta biiyyttä.

Vierailija
9/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijätkä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei henkisesti terve ihminen harrasta biiyyttä.

tämä

Vierailija
10/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo tullu.

P.S.

Bi ei tarkoita sitä että pettää suhteessa. En harrasta seksiä naisen kanssa koska mies ei pidä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä