Nainen, jos olisit mies niin saisitko baarista tasokasta seksiseuraa?
Oletetaan että kaikki ominaisuutesi (ulkonäkö, fyysinen kunto, sosiaalisuus, itsetunto) kääntyvät aika suoraan siihen, mitä ne samanlaisella miehellä olisivat.
Kommentit (20)
Juuh, jos saisin pitää myös omat aivoni ja osaisin siis tulkita miten, missä ja milloin ketäkin naista kannattaisi lähestyä - jos kannattaa.
Jos sen sijaan saisin keskivertomiehen aivot ja alkaisin juosta kuin päätön kana, pönöttäisin yrmeän näköisenä kaljamuki kädessä tai alkaisin puristella randomeja naisia, niin saattaisi olla heikompaa.
En osaa kyllä oikein arvioida millainen olisin miehenä vastaavilla ominaisuuksilla...?
Olen 27-vuotias, 160cm, hoikka, pitkä tumma tukka, kalpea iho, ihan kaunis, jonkun verran ikääni nuoremman näköinen, ehkä koska siro ja pieni, kohtuullisen urheilullinen, iso takapuoli, introvertti, en kovin sosiaalinen, kohtuullisen hyvä itsetunto, voimakastahtoinen ja kipakka. Millainen siis olisin miehenä, kiinnostaisi ihan tietää? :D
Vierailija kirjoitti:
Juuh, jos saisin pitää myös omat aivoni ja osaisin siis tulkita miten, missä ja milloin ketäkin naista kannattaisi lähestyä - jos kannattaa.
Jos sen sijaan saisin keskivertomiehen aivot ja alkaisin juosta kuin päätön kana, pönöttäisin yrmeän näköisenä kaljamuki kädessä tai alkaisin puristella randomeja naisia, niin saattaisi olla heikompaa.
Joo, mutta muistetaan että miehenä saisit myös sen tietyn epätoivoisuuden, mitä naisilla ei yleensä ole. Seksinsaanti muuttuisi sulle tärkeämmäksi kuin mitä se nyt on.
Paha! Saisin muuten, mut pilaisin kaiken liialla pehmoilulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta muistetaan että miehenä saisit myös sen tietyn epätoivoisuuden, mitä naisilla ei yleensä ole. Seksinsaanti muuttuisi sulle tärkeämmäksi kuin mitä se nyt on.
Tuo on vain sinun käsityksesi miehenä olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa kyllä oikein arvioida millainen olisin miehenä vastaavilla ominaisuuksilla...?
Olen 27-vuotias, 160cm, hoikka, pitkä tumma tukka, kalpea iho, ihan kaunis, jonkun verran ikääni nuoremman näköinen, ehkä koska siro ja pieni, kohtuullisen urheilullinen, iso takapuoli, introvertti, en kovin sosiaalinen, kohtuullisen hyvä itsetunto, voimakastahtoinen ja kipakka. Millainen siis olisin miehenä, kiinnostaisi ihan tietää? :D
Luultavasti sun olisi vaikea tehdä kovin hurmaavia aloitteita baarissa, jos olet sosiaalisesti jotenkin estynyt. Lisäksi olet alle keskipituuden (jos se nyt näin käännetään), joten et ainakaan niitä baarin kauneimpia naisia saisi mitenkään.
En... Mutta olisin varmaan isomunainen ja lyhyt ja en ehkä miehenäkään olisi täydellisvartaloinen vaan vähän kaljamahainen...varmaan haluaisin vaan pitkään suhteeseen jonku kaa joka ei välitä et mulla ei oo kovin miehekäs naama mutta olen sitäkin karvaisempi.
Ei niitä hoitoja kaikki harrasta ja itsekin löysin miehen muualta ku baarista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se nyt osuvampi kuin tuo sun käsitys keskivertomiehestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et aiemmassa kommentissa maininnut sanallakaan "keskivertomiestä" vaan yleistit käsityksesi kaikkiin miehiin. Ole tarkempi ilmaisussasi.
Yleisesti ottaen jos ihmisen mielestä on kauhean vaikea mennä selvinpäin puhumaan tuntemattomille ihmisille, hänen on hyvin vaikea saada seksiseuraa baarista. Kaikenlainen sosiaalisten tilanteiden jännittäminen, ujous ja estyneisyys hyvin pitkälle tuhoaa miehen mahdollisuudet kauniisiin naisiin, ainakin baariympäristössä. Suurin osa naisista siis ei onnistuisi saamaan kummoistakaan naista mukaansa.
No en todellakaan. En varmaan saisi miehenä minkäänlaista seksiseuraa, kun en saa naisenakaan. Olen ruma, ylipainoinen, huonokuntoinen, epäsosiaalinen ja heikolla itsetunnolla varustettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et aiemmassa kommentissa maininnut sanallakaan "keskivertomiestä" vaan yleistit käsityksesi kaikkiin miehiin. Ole tarkempi ilmaisussasi.
Olepa ite tarkempi. Mä en väittänyt missään puhuneeni keskivertomiehestä, vaan tarkoitin sitä mitä sä sanoit,eli: "Jos sen sijaan saisin keskivertomiehen aivot..."
Yrittäisin ainakin. Ken tietää, ehkä joskus onnistaisikin.
Hmm, 175cm pitkä ja hieman lihaksikas, sopusuhtainen kroppa. Isot jalat ja kädet. Enemmän olen kasvoilta kaunis kuin söpö, mutta luulen että miehenä piirteeni olisivat enemmän söpön luokkaa.
Ylimielinen, hauska, rivo, seksinnälkäinen, kuuntelen mieluummin muita kuin kerron itsestäni, äkkipikainen ja suorasanainen. Todennäköisesti luonne karkottaisi monet, koska en sietäisi miehenäkään tyhmiä kanoja ja fiksut naiset eivät kestäisi mua. Olisin myös lyhyt mieheksi, vaikka monet naiset mua lyhyempiä ovatkin. Ripset lyhyet eikä iho ole täydellinen, ei olisi meikkiä auttamassa. Munan kokoa en halua edes tietää, jos määräytyy rintojen mukaan niin ei mulla paljon olisi esiteltävää vaikka rinnoistani tykkäänkin. :D
Jos olisin mies ja mulla olisi yhtä ihastuttavan syvällinen maku (luonne ensin, ulkonäkö sitten) niin uskon, että löytäisin mukavan naisen elämääni. Itse asiassa monet naispuoleiset kaverini ovat sellaisia, joista voisin tykätä, jos olisin mies.
Panoseuraa baarista, jaa-a. Jos "tasokas panoseura" tarkottaa jotain ällöttävää ylimeikattua tyhjäpäätä niin en kyllä haluaisi munaani sellaiseen työntää. Minun makuuni olevien naisten saaminen petipuuhiin yhdeksi illaksi voisi ehkä olla haastavampaa kuin minun makuuni olevien miesten, koska naisissa on vähempi yhdenyön juttujen harrastajia. Ja niinku sanottu, löytäisin varmaan miehenä ongelmitta rakastettavan kumppanin niin ei olisi mitään yhden illan panoja välttämättä tarvetta löytääkään - toki, jos kohdalle sattuu joku rohkeampi yksilö ja sinkku olisin niin mikäs siinä. Ja ehkä siitä voisi alkaa jotain pidempiaikaistakin, kuten tämä juttu nykyisen mieheni kanssa. :)
Tätä nykyä painan kahta duunia, tienaan pari tonnia kuussa ja voisi miehenä olla vaarana, että matkaani tarttuisi joku lompakkoloinen. D: Kun tapasin mieheni, olin köyhä renttu. Ehkä olin siihen aikaan naisvastine jännämiehelle? ;D
Miehen on oltava poikkeuksellisen itsevarma ja henkisesti vahva, että saa kauniita naisia baarista. Jos sussa on vähänkään miellyttäjää, eli et oikein usein uskalla sanoa mielipiteitäsi, pelkäät torjuntaa, otat aiheettomat vittuilut itseesi tai sosiaaliset tilanteet jännittää, niin voit unohtaa ne baarin parhaat naiset oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on oltava poikkeuksellisen itsevarma ja henkisesti vahva, että saa kauniita naisia baarista. Jos sussa on vähänkään miellyttäjää, eli et oikein usein uskalla sanoa mielipiteitäsi, pelkäät torjuntaa, otat aiheettomat vittuilut itseesi tai sosiaaliset tilanteet jännittää, niin voit unohtaa ne baarin parhaat naiset oikeasti.
No todellakaan kovin moni nainen ei täytä tätä vaatimusta.
Niin miten naiselliset ominaisuudet käännetään miehisiksi? Naisella pahin ulkoinen ominaisuus on lihavuus mutta miehellä se on lyhyys. Ja mies voi kompensoida huonoa ulkonäköä luonteella useammin kuin nainen. En osaa.
Naisena olen kuitenkin sen verran tavis/hankala luonne että miehenäkin olisin varmaankin ns. beta ja jättäisin pelimiesjutut muille.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, 175cm pitkä ja hieman lihaksikas, sopusuhtainen kroppa. Isot jalat ja kädet. Enemmän olen kasvoilta kaunis kuin söpö, mutta luulen että miehenä piirteeni olisivat enemmän söpön luokkaa.
Ylimielinen, hauska, rivo, seksinnälkäinen, kuuntelen mieluummin muita kuin kerron itsestäni, äkkipikainen ja suorasanainen. Todennäköisesti luonne karkottaisi monet, koska en sietäisi miehenäkään tyhmiä kanoja ja fiksut naiset eivät kestäisi mua. Olisin myös lyhyt mieheksi, vaikka monet naiset mua lyhyempiä ovatkin. Ripset lyhyet eikä iho ole täydellinen, ei olisi meikkiä auttamassa. Munan kokoa en halua edes tietää, jos määräytyy rintojen mukaan niin ei mulla paljon olisi esiteltävää vaikka rinnoistani tykkäänkin. :D
Älä niitä rintoja katso, kurkkaa pöksyihis. Klitta on sun penikses.
Kyllä.