Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiksi kasvatatte poikalapsenne?

Vierailija
02.06.2016 |

Tuleeko poikalapsistanne unelmavävyjä vai jänniä pahiksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmavävyjä.

Vierailija
2/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan pojastani naisvihaajan. Kiitos palstan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuo osaa laittaa hyvää ruokaa ja pestä pyykkinsä.

Vierailija
4/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko pojillenne kaljaa ja tupakkaa, jotta olisvat jännempiä ja tytöt tykkäisivät?

Vierailija
5/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti, että poikani eivät sekaannu jännätyttöihin ja pilaa elämäänsä.

Vierailija
6/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että olen kasvattanut hienon miehen, tosin onnistuu aina löytämään mahdottomia naissuhteita, sinänsä mukavia tyttöjä.

Vierailija
7/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehiä.

Vierailija
8/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväsen narsistin, ei tämä hyvyyteen ja reiluuteen pohjannut mallikaan näytä toimivan. Paska on jäänyt itelle käteen ja kaikki on viety, myös ihmisarvo em. tyylillä. Että lyö ennenkun sua lyödään ja kyllä sulle ymmärtäjiä löytyy.

Vierailija
9/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa sanoa rakastan sinua ja kiitos.

Kunnioittaa muita eikä ole väkivaltainen.

Osaa huolehtia itse asioistaan; tässä vaiheessa nyt siis lähinnä omien sotkujen siivoamisesta ja omista tavaroista pitää pitää huoli.

Kokkaa ja tekee pieniä kotitöitä.

Auttaa muita ja osaa pyytää myös itse apua jos tarvitsee.

Asioista selviää kun niistä puhuu, koskee myös tunnetiloja.

Pitää huolta hygieniasta; hampaat pestään, suihkussa käydään, vaatteet pestään..

Meidän miehenalku on nyt 4 v, toivon että hänestä kasvaa vuosien mittaan itsevarma, hyvällä omallatunnolla varustettu kohtelias ja toisia arvostava herrasmies.

Vierailija
10/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rehelliseksi, reippaaksi ja rohkeaksi.

Vierailija
11/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna toivon, että poikani pysyy mahdollisimman pitkään lapsena ja viettää nörttinuoruuden, menestyy koulussa, harrastaa kavereiden kanssa ja pysyy poissa tyttökuvioista. Sellaisista pojista tuntuu kasvavan tasapainoisimpia ja elämässään parhaiten selviytyviä miehiä.

Ihan hyvin on alkanut, lapsi osoittaa jo selvää matemaattista lahjakkuutta.

Vierailija
12/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa huolehtia itse asioistaan; tässä vaiheessa nyt siis lähinnä omien sotkujen siivoamisesta ja omista tavaroista pitää pitää huoli.

Pitää huolta hygieniasta; hampaat pestään, suihkussa käydään, vaatteet pestään..

Meidän miehenalku on nyt 4 v, toivon että hänestä kasvaa vuosien mittaan itsevarma, hyvällä omallatunnolla varustettu kohtelias ja toisia arvostava herrasmies.

Hahaa, nuohan ovat LASSUKKA -piirteitä kaikki. Aikuisena miehenä ei tule kelpaamaan naisille vaan jää yksin...

Vierailija
13/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<3<3<3

Vierailija
14/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, nuohan ovat LASSUKKA -piirteitä kaikki. Aikuisena miehenä ei tule kelpaamaan naisille vaan jää yksin...

Itsevarmuus ja muiden kunnioittaminen on ne ominaisuudet jotka erottaa tuon lassukasta. Varmasti tulee olemaan naisia jos onnistuu kasvattamaan tuollaisen.

Vierailija
15/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattiseksi, avarakatseiseksi, toiset huomioonottavaksi ja toisia kunnioittavaksi, mutta kuitenkin rohkeaksi ja itseäänkin arvostavaksi koitan poikani kasvattaa. Ei jännämieheksi missään nimessä, mutta ei miksikään kynnysmatoksikaan. Hyväksi ihmiseksi.

Vierailija
16/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkään vanhanaikaisella tavalla. Hevosen selkään jo vauvana ja miekkailu-tunteja. Puukko ja ilmakivääri ehdottomasti hankintaan. Kuten miehenikin kasvatettiin. Itkemisestä sai selkään. Sellainen saa itkeä koko elämänsä ajan. Ei nössöä lasta. Olen nähnyt tarpeeksi miten sellaiset itkevät naisettomuuttaan.

Vierailija
17/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvattanut kaksi nuorta miestä aikuisikään, seuraava lähestyy samaa vaihetta. Ovat oppineet hyvät käytöstavat, tekevät kotitöitä, eivät juoruile tai hauku (edes naisia). Ei satunnaissuhteita, yksi seurustellut vuosia. Saaneet hyvää palautetta opettajilta miellyttävästä käytöksestä. Hallitsevat raha-asiansa. Kukaan ei tupakoi. Huolehtivat puhtaudestaan, hyvä yleissivistys. Oikeudentajuisia, huumorikykyisiä.

Toivon, etteivät koskaan sekaannu suhteisiin, joissa nainen on pelkkä kohde tai tyydytyskeino itselle. Että elämä kantaa vaikeissakin tilanteissa. Kunnioittavat minua, kysyvät apua käytännön asioissa. Näiltä pohjilta voisin olettaa, että poikani ovat hyvää ainesta parisuhteeseen. Tai sitten elävät mieluummin yksin kuin satuttavat naisia kertakäyttökamana, sillä sehän kertoisi heidän omasta tunnekylmyydestään ja sitä kautta kasvatustehtäväni epäonnistumisesta.

Vierailija
18/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä kasvaa unelmavävy. En oikeasti ymmärrä miten tuo poika voi olla niin ihana luonteeltaan, ei ole äitiinsä ainakaan tullut!

Vierailija
19/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö isiltä, äideiltä vai molemmilta? Millaiseksi itse kasvattaisit? Ei kai kasvatus jäisi vain vaimon vastuulle - jolloin häntä voisi myös kaikesta totutusti syyttää...?

Vierailija
20/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan poikaani kuten tyttäriänikin. Tekevät heille kuuluvat kotityöt, kunnioittavat kanssaihmisiä ja omaavat käytöstavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme