Oletko samaa mieltä tämän tapakouluttajan pukeutumissäännöistä?
Eli myös käsivarsien yläosat on peitettävä ettei provosoida.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060121664576_uu.shtml
Lähennytään pikkuhiljaa burkhaan pukeutumista jo.
Itse pukeudun helteillä hihattomiin toppeihin, sortseihin, lyhyisiin mekkoihin helteillä jos haluan. En hetkeäkään ajattele ketä se provosoi ja miten. Se ei ole minun, suomalaisen naisen mietittävissä.
Kommentit (7)
En ole mikään varsinainen feministi mutta kyllä tämä oli suurinta p*****. Helteessä kuin pakkasessakin pukeudutaan sään vaatimalla tavalla.
Mä ymmärsin että tuossa tarkoitettiin lähinnä työpukeutumista, yhtäläisesti miehiä ja naisia, toppi ei ole työvaate.
No ne pakarashortsit pitäisi kieltää lailla, mutta muuten helteellä pukeudutaan eri lailla kuin muutoin. Tietysti työympäristö on eri asia eikä nyt saa täysin unohtaa hyviä tapoja ja tyyliä.
Miksi mua ei jaksa kiinnostaa vaikka olisitte kaikki pakarashortseissa. Tai vaikka alasti. Ei vaikuta mun kakkalaatuun.
No olen kyllä samaa mieltä. Ei kaupungilla tarvi missään pakarashortseissa ja bikinin yläosassa kävellä, ne vaatteet kuuluu muualle.
Nyt pitää ottaa pukeutumisessa huomioon uskonto ja kansainvälisyys. Eli käsivarret piiloon. Mitähän seuraavaksi?
Onko tämä ihminen tosissaan, että Suomessa ei pitäisi enää kulkea hihattomissa teepaidoissa tai narutopeissa, etteivät uskonnolliset ja kansainväliset pahota mieltään tai provosoidu?
En olisi uskonut, että mun koskaan täytyy kirjoittaa tällaista! Olen hyvin pakolais- ja ulkomaalaismyönteinen, mutta ei näin, Helena Valonen, ei näin!
Villapaita ja pitkät housut myös 30 asteen heltteessä. Ettei kukaan pahoita mieltään.