Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sais romuutettua nopeasti painoa, jonka jälkeen ois helppo aloittaa laihduttaminen?

Vierailija
02.06.2016 |

Microlax? Tupakointi? Joku lääke? Joku joka olisi laillinen ja helposti hankittavissa ihan tavallisesta apteekista, kaupasta tms.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punataudilla tai koleralla putoaa helposti 10 kg viikossa.

Vierailija
2/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Cannonballseilta testoa ja huumeita. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljalla Tukholmaan? Noro?

Vierailija
4/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkaa raajan irti niin siinähän lähtee heti monta kiloa?

Vierailija
5/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Cannonballseilta testoa ja huumeita. :D

Vierailija
6/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itsekuri.

Vierailija
7/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siljalla Tukholmaan? Noro?

Siljan uusi mainosvaltti laihdutusristeilyt. Juo ja syö niin paljon kuin jaksat, ja laihdu.

Vierailija
8/12 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. itsekuri.

Mä veikkaan että ihan sitä tässä ei nyt haettu...

Vierailija
9/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja terveellinen ruokavalio. Ei ehkä nopeeta muttei ainakaan yhtä myrkkyä kun tupakointi :D

Vierailija
10/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa suu kiinni.

Vierailija
11/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketokarppaamalla lähtee parissa viikossa nesteturvotuksia ropisemalla, riippuu miten iso ihminen on. Mun mieheltä läksi 6 kiloa 2 viikossa, kuukaudessa 10 ja nyt tahti hidastunut kun poltetaan ihan sitä rasvaa, mutta 500g-1kg viikkotahti kuitenkin. Itse en käynyt puntarilla, mutta vajaassa kuukaudessa 1 vaatekoko pienempi, joissain paidoissa jopa 2. 

Kunnollista ruokaa saa tavallisesta kaupasta. Normaalirasvaisia lihoja, kananmunia, voita, oliiviöljyä, kermaa, juustoja. Vihreitä kasviksia, pääosin maan päällä kasvaneita kasviksia (juurimukulat eli pottu, porkkana, bataatti jne. ovat hiilaripitoisempia). Kaalia, kukkakaalia, parsakaalia, sipulia, yrttejä, salaattia, munakoisoa, kesäkurpitsaa... Kirjo on suuri.

Syödään niin paljon kuin nälkä on ja samalla karistetaan kiloja. Ei tarvii kitua eikä kamppailla itsekurin kanssa. 

Vierailija
12/12 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmallista on se että jos otat jonkun "pikalähdön" niin ihan sama millä sen jälkeen jatkat painonhallintaa niin sun paino nousee siitä siihen päästystä kun ruokaa kuitenkin tarvitset. Oon ite laihduttanut kerran eräällä  aika suositulla ns. netti personal trainer ohjelmalla. 4 kk ja - 10 kg. Mun mielestä se oli aika nopeeta siihen nähden että paino pysynyt sen jälkeen kurissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän