Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten on helppoa nostaa tasoaan

Vierailija
02.06.2016 |

Ei tarvitse kuin laihduttaa (jos on ylipainoinen) ja opetella meikkaamaan ja pukeutua hyvännäköisesti. Taviksestakin saa kaunottaren näillä konstein.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
42/44 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä kun ei ole varaa kauneusleikkauksiin? Vartalo on muuten hoikka ja hyvä, mutta rinnat pienet. Naamassa sitten enemmän vikaa, nenä nimittäin on leveä. Muutenkin kauneusleikkaus on aina tarpeeton terveydellinen riski eikä onnistumisesta ole mitään takeita. Ja olen minä pari kertaa kelvannut parisuhteeseen tälläkin ulkonäöllä, mutta nyt en enää kelpaa. Kaipa sitten olen yli 30-vuotiaana auttamattomasti liian vanha, kuten olen saanut tältä palstalsta oppia. Olen siis vakavissani yrittänyt totutella ajatukseen etten tule enää koskaan parisuhdetta tai perhettä saamaan. Mielummin yksin kuin surkeassa suhteessa, enkä todellakaan voisi kuvitella lisääntyväni jonkun miehen kanssa joka ei täysillä kolahda. Olen sitäkin vaihtoehtoa harkinnut että hankkisin lapsen kokonaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin voi, mutta jos on luonteeltaan sellainen ettei miehiä kiinnosta niin sitä on vaikeampi muuttaa.

Onneksi miehiä ei kiinnosta luonne läheskään niin paljoa kuin että nieleekö tai antaako kakkosta.

Vierailija
44/44 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet luulee, että isot lihakset on seksikästä :D

Ei tule mieleen montaa kuuluisaa kaunotarta, jolla olisi mitään lihaskimppua miehenä. 

Muutkin asiat miehessä merkitsevät kuin vain lihaksikkuus. Kuitenkin esim. Hollywood-elokuvissa, joissa miehen vartalon on tarkoitus miellyttää naisen silmää, se on lähes aina lihaksikas. Jos siis haluaa naisia miellyttää nimenomaan vartalollaan, on painoharjoittelu kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi