Vierailija

Äijä ei ole oppinut vielä viiden vuoden jälkeenkään. Itse pitäisi osata kaikki sirkustemput.

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten seksielämän voi aloittaa ei-neitsyenä (pl. hyväksikäyttö)?

Eikö itsetyydytys ole seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yhden illan juttuja ja joku parin kuukauden säätö kun oli niin eihän se ollut kuin sellaista rävellystä. Sitten tapasin mieheni joka oli myös ensimmäinen seurustelukumppanini niin alusta asti yhdessä opeteltiin kaikki kikat ja kokeiltiin vaikka mitä. Tyydyttävää ja hyvää se olikin melkein alusta asti ja uusia juttuja silloin tällöin kokeiltiin ihan loppuun asti, kunnes hän sairastui ja kuoli. Toki vuosikymmenen aikana ehtii tulla jo niitä rutiinejakin mutta sehän on parasta kun tietää mistä toinen tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhden illan juttuja ja joku parin kuukauden säätö kun oli niin eihän se ollut kuin sellaista rävellystä. Sitten tapasin mieheni joka oli myös ensimmäinen seurustelukumppanini niin alusta asti yhdessä opeteltiin kaikki kikat ja kokeiltiin vaikka mitä. Tyydyttävää ja hyvää se olikin melkein alusta asti ja uusia juttuja silloin tällöin kokeiltiin ihan loppuun asti, kunnes hän sairastui ja kuoli. Toki vuosikymmenen aikana ehtii tulla jo niitä rutiinejakin mutta sehän on parasta kun tietää mistä toinen tykkää.

Ikävä kuulla. Ainakin seksielämä kuulostaa silti hienolta loppuun saakka.

Vierailija

Meillä meni noin 8 vuotta ennen kuin löydettiin miehen suuseksi naiselle. Olin silloin 28-vuotias. Se ainut, mistä olen koskaan saanut orgasmia.

Vierailija

2-3 kuukautta. Nopeasti oppii, jos haluaa. Jos jompaa kumpaa ei kiinnosta oppia, niin ei oli ikinä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.