Miksi kuumimmat fitnessneidot eivät IKINÄ pursua miesvihan sävyttämää feminismiä?
Onko kyse siitä, että he ovat tyytyväisiä itseensä ja ulkonäköönsä, eivätkä näin ollen joudu purkamaan katkeruuttaan viattomiin miehiin? Vai ovatko täysin tietoisia roolistaan ja paikastaan tässä maailmassa kauniina naisina, jotka saavat menestyvän miehen niin halutessaan?
Kommentit (50)
Fitnessmaailma ei ole paikka jossa kommentoidaan julkisesti omista mielipiteistä tai vakaumuksista oikeastaan mihinkään suuntaan.
Heillä on sisältöä elämässään ja ovat tajunneet, että he voivat itse saavuttaa jotain tekemällä. Feministin ajatusmaailmaan kuuluu se, että nainen on heikko uhri eikä täten voi saavuttaa yhtään mitään, esim. fitnessharrastusta. Tämän lisäksi he ovat hyvässä kunnossa ja saavat huomiota hyviltä miehiltä.
Tyytyväisyys naisena suhteessa muihin ihmisiin ja arvomaailma oikeammalla.
Määrittele ensin miesvihan sävyttämä feminismi. Miesviha ja feminismi ovat kuitenkin aika eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat katkeria.
Ja kylvävät ympärilleen tyytymättömyyden ilmapiiriä sekä miehistä että naisen suhteesta miehiin.
Fitnessissä ei pyöri ne kaikkein älykkäimmät naiset ja miehet. Naiset eivät näe sovinismia ympärillään. Jos haluat älykkään naisen joudut hyväksymään sen, että hän ajattelee omilla aivoillaan ja mielipiteitä löytyy. Jos et sitä kestä, ota ulkonäkökeskeinen nainen. Helppoa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Fitnessissä ei pyöri ne kaikkein älykkäimmät naiset ja miehet. Naiset eivät näe sovinismia ympärillään. Jos haluat älykkään naisen joudut hyväksymään sen, että hän ajattelee omilla aivoillaan ja mielipiteitä löytyy. Jos et sitä kestä, ota ulkonäkökeskeinen nainen. Helppoa, eikö?
Mistä sovinismista puhut? Eli jos naisella on aivot, niin hän on heti feministi?
Feministejä kiinnostaa enemmän sohvalla makoilu, herkuttelu ja netissä sauhuaminen, kuin itse asioiden parempaan suuntaan vieminen.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun ihmisillä on aivan väärä kuva feminismistä.
Ai siitä, että koulussa ei saa käyttää sanoja tyttö ja poika? Vai siitä, että miesten syrjäytyminen ei ole mikään ongelma feministeille?
Itse miehenä veikkaan että kyse on kuitenkin siitä, että fitnessmuijat eivät omaa kovin laajaa tietoisuutta maailman asioista, ja heille riittää se että perse näyttää hyvältä biksuissa ja seksiä saa säännöllisesti. Mitäpä siinä sitten enää sen oman kuplan ulkoisia asioita stressaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä veikkaan että kyse on kuitenkin siitä, että fitnessmuijat eivät omaa kovin laajaa tietoisuutta maailman asioista, ja heille riittää se että perse näyttää hyvältä biksuissa ja seksiä saa säännöllisesti. Mitäpä siinä sitten enää sen oman kuplan ulkoisia asioita stressaamaan.
Miten sukupuolesi liittyy tohon mitenkään?
Naisten miesviha johtuu siitä etteivät koe olevansa ihastuttavia omasta eikä miesten mielestä. Moni tälläkin palstalla oleva nainen inhoaa omaa ulkonäköään ja näin ollen miesvihaajia löytyy täältä aivan sootanasti.
Itse pidän itsestäni aivan sootanasti ja kun ihminen pitää itsestään, ei muutkaan voi olla pitämättä ja jos eivät pidäkään, sillä ei ole merkitystä.
Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänlaista miesvihaa. Olen ennemminkin aina ihaillut miehiä. Enää en ihaile ketään kovin heppoisin perustein.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sukupuolesi liittyy tohon mitenkään?
Ajattelin sen tuovan tiettyä puolueettomuutta.
Aha. Mä olen fitnesspimu ja feministi.
Ap tiedätkö mitä feministi tarkoittaa? Sitä, että pitää sukupiolia tasa-arvoisina. Se ei ole sama kuin miesviha, joka on aika harvinaistakin. Paljon yleisempää näyttää olevan naisviha, mitä ap vaikuttaisi myös edustavan tuolla arvostelevalla ja vähän pahantahtoisellakin kommentillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sovinismista puhut? Eli jos naisella on aivot, niin hän on heti feministi?
Nämä naisaktiivit yrittävät kaikkensa tehdäkseen feminismistä luonnollisen asian. Utopiaa yritetään ajaa kuin käärmettä pyssyyn.
Ihan yhtälailla siellä fitness-salilla käy ne di-opiskelijat ja lääkärimuijatkin. Se on tietenkin totta, että he vain käyvät siellä ja jättävät ne perseselfiet postaamatta nettiin. Saliharjoittelu nyt vaan yksinkertaisesti toimii.
Koska hyväkuntoiset naiset ovat oikeasti voimaantuneita ja silloin ei tarvitse painaa toisia alaspäin.