Voi hitto,että sitä voi ihminen olla yksinäinen!
En ole tajunnut yhtään,että kaikki on jäänyt pois.En ole 2 vuoteen käynyt missään.Olen vain lasten kanssa kotona.Joskus käy sukulaiset lasten synttäreillä,mutta muutoin,ei mitään.Mies kulkee saunailloissa yms. eikä ymmärrä miksi olen niin onneton.Onko miehellä mitään vastuuta vaimonsa,lastensa äidin seuraelämästä?
Kommentit (15)
No johan on sulla ongelmat. Tottakai se on taas patriarkin ja miesten vika, ettet ikinä "mee minnekkään"
Äidillä on itse vastuu omasta elämästään. Mutta siis 2 vuotta on aika lyhyt aika...Mikset lähtisi jonnekin vaikka ensi viikonloppuna?
No ei mies sun seuraelämästä ole vastuussa, paitsi silleen, että miehen pitää hoitaa lapsia jos haluat lähteä jonnekin. Yksin vain tapahtumiin, keikoille, harrastuksiin niin tapaat muitakin ihmisiä.
No haluaisin olla mieheni kanssa,mutta jos on jotain tilaisuuksia joihin voisin mennä mukaan,ne jätetään väliin.Menen paljon lasten kanssa,mutta joskus olisi mukavaa lähteä "aikuisten illanviettoon".
Mies ei ole vastuussa vaimonsa seuraelämästä. Mutta miehen kuuluu osallistua lastenhoitoon/kodinhoitoon siten, että äitikin pääsee tuulettumaan.
Voisit alkaa harrastaa jotain, käydä ihan vaan kaupungilla ja kaupoissa itseksesi. Joskus ulkoilu yksinään voimaannuttaa.
Pidä puolesi, tsemppiä!
Rupea käymään vaikka uimassa tai salilla jossakin yhteisliikunnassa. Se tekee henkisesti terää vaikka 3 kertaa viikossa.
Joka tapauksessa sinun on lähdettävä neljän seinän sisältä jonnekin. Onko sinulla työtä ja oletko menossa milloin takaisin työhön.
Olen viikonloput töissä.Ja haluaisin viettää aikaa mieheni ja entisten ystävien kanssa,mutta minut jätetään porukasta pois.
Jos kyseessä "perinteinen" mies ei hoida lapsia tilanne, niin on vastuussa. Mutta ei kai miehen tehtävä ole hoitaa sun ystävä- yms. suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen viikonloput töissä.Ja haluaisin viettää aikaa mieheni ja entisten ystävien kanssa,mutta minut jätetään porukasta pois.
Mies jättää itsekin menemättä jos minä yritän mukaan,ja tietysti täytyy sopia töistä vapaata ja järjestää lapsille hoito joten menee hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että sun miehesi pitäisi soittaa näille entisille ystävillesi ja käskeä heidän viettää aikaansa sinun/teidän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jättää itsekin menemättä jos minä yritän mukaan,ja tietysti täytyy sopia töistä vapaata ja järjestää lapsille hoito joten menee hankalaksi.
Järjestä sinä illanvietto teille kotiin ja kutsu sinne ihmisiä, joita haluat kutsua. Jos et kuitenkaan halua vetää mitään räkäkännejä, niin lapsetkin voi laittaa sopivasti nukkumaan ja jatkaa illanviettoa ilman lapsenvahtiakin.
Ei ap ole yksinäinen.
Hänellä on mies ja lapset.
Joillakin ei ole ketään. Ei ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole yksinäinen.
Hänellä on mies ja lapset.
Joillakin ei ole ketään. Ei ketään.
Tuo on totta,pahoittelut.Tuntuu vaan niin epäreilulta.Mies on siis näiden meidän yhteisten ystävien kanssa,ja minä ja lapset ei vaan mahduta mukaan.Miehelle esitetään ne kutsut,ja hän päättää,meneekö yksin ja kertooko minulle menoista ollenkaan.
On sulla tyhmä mies. Naapurissa myös matkatyössä käyvä isäntä - kun tulee kotiin nin menee salille, peleihin yms tapahtumiin. Vaimo hoitaa kotia ja lapsia myös kun mies paikalla. Tosin yli naapuri on tyhmempi kuin sun mies.
Naapuri kuorii kerman perhe-elämässä.
Ei ole. Miksi et käy koskaan missään?