PARAS rantalomakohde jossa olet ollut?
Kommentit (19)
Mauritius. Mielettömät maisemat, rannat ja palvelutaso.
Tallinna. Ei liene ole tarvetta perustella.
Tahiti tai Cookin saaret. Veden läpikuultava väri ja kaunis ympäristö.
Tykkäsin Rodoksesta. Asuimme pienessä perhehotellissa ihan lähellä rantaa. Hotellin omistajapariskunta lapsineen ja lapsenlapsineen teki varmaan suurimman vaikutuksen koko matkalla, ja siksi siitä jäi niin hyvä kuva. Ranta tosiaan oli kivenheiton päässä, hotellin vieressä ravintolat ja pikkumyymälät. Rodoksen kaupunkiin oli matkaa ehkä 10 km ja sinne taksi maksoi meidän kolmen hengen perheeltä 8 euroa. Kaupunki tarjosi sitä historiaa, jota myös matkalla kaipaan. Onhan Rodoksen kaupunki myös yksi maailman perintökohteista. ihana romious ravintola on suosikkini ikuisesti :)
Bermuda. Upeita pinkkejä hiekkarantoja, mutta myös tekemistä ja nähtävää.
Kroatia, puhdasta, ystävällistä ja ne kirkkaat vedet!
Malediivit.
Monessa paikassa on kaunista ja hienoa. Hotelli määrittelee sen parhaimman.
Sunny Beach, Bulgaria. Hyvät uimarannat ja iltaisin kova meno.
Välimeren rannat syksyllä
Kirkkaat ja puhtaat vedet.
St. Croix, US Virgin Islands. Mahtavat maisemat ja nähtävyydet, ihanan lämmin ja turkoosi vesi, hyvä ruoka ja juoma, rento meininki. Kaikin tavoin Paratiisisaari.
https://www.google.com/search?q=st+croix+us+virgin+islands&biw=1025&bih…
Bulgaria, Sunny Beach.
Tiedän saavani alapeukkuja :).
Perusteluja:
Sinne pääsi halvalla, takuuaurinko, todella halvat hinnat. Ostin kenkiä useamman parin ja vieläkin käytössä, 3v aikaa mun reissusta. Perusruoka ravintoloissa oli ihan ok. Nuoret tietenkin bilettivät ja sekoilivat, itse istuin iltaisin parvekkeella ja nautiskelin punaviiniä :). Nukuin kuin tukki öisin, ei biletys haitannut. Paikalliset olivat ystävällisiä. Ei yhtään huono reissu.
Mutta yksilöllistä tämäkin on, kuka mistäkin nauttii.
Olin ystävän kanssa, olemme lähes 50v.
Skyros-saari Kreikassa.
Ihana vihreä, puhdas vesi. Hiekkarannat. Melkein turisteeton saari silloin kun kävimme siellä 70-luvulla. :)
Pieniä ravintoloita, joissa makoisia ruokia. Pieniä hotelleja. Rauhallista. Puhdasta.
Mukavia ihmisiä jotka pitivät huolta meistä, kahdesta teinitytöstä.
Me oltiin Puruveellä Eevansaaressa. Siinä on hiekkaranta. Saatiin ongella kalojakin.
Niitä on niin monta, jokaisesta olen pitänyt mutta eri syistä
- Thaimaa - tarvitseeko perustella, ihanat rannat, lämmin vesi ja tarpeeksi aurinkoa
- Kroatia - uimalämmin vesi vielä lokakuun puolivälissä eikä ketään muuta rannalla:D
- Elban saari - ihania pikku poukamia
- Mallorca, Cala d'Or - sama kuin edellä.
- Juan-les-Pins - yksi puhtaimmista rannoista ikinä (ja niin siisti vessakin!!)
- Le Rohaliguen Bretagne - upea ranta ja samalla sai poimittua osterit illalliselle
- Findhorn Skotlanti - tässä kohtaa olen vain sanaton. Niin upea paikka vaikka vesi oli kylmää
Appiukon kesämökki natura-järven rannalla. Hienoa hiekkaa ja kirkas vesi.
Kermajärvi Heinävedellä. Se 37-asteinen päivä kesällä 2010.
Mexico, playa de carmen. Vitivalkea korallihiekka ja kirkas vesi.