Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millpin lopetatte krääsän (iphone, laukut yms.) ostamisen lapsillenne?

Vierailija
01.06.2016 |

Sitten kun saatte lapsenlapsen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone ei ole krääsää, maksaa paljon mutta myös kestää, meillä ollut lapsella yli 6 vuotta. Laukkujakin on monenlaisia ja luulisin että ainakin yhden laukun tarvitsee jokainen koululainen.

Vierailija
2/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapsi eipyydä

Mun iphone on kestänyt 3,5 v ja ei ole mitään tarvetta vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone ei ole krääsää, maksaa paljon mutta myös kestää, meillä ollut lapsella yli 6 vuotta. Laukkujakin on monenlaisia ja luulisin että ainakin yhden laukun tarvitsee jokainen koululainen.

Laukku

Mikä laukku on?

Vierailija
4/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone ei kyllä kestä. Se menee heti rikki jos sen pudottaa.

Vierailija
5/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kylläkin pidän krääsänä halpaa ja hyödytöntä paskatavaraa a la tuomari ja Cittarin alekorit

Vierailija
6/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lapselleni takin, puhelimen, laukun, kengät ja muuta kun hän niitä tarvitsee. Jos en ostaisi tuota krääsää, joku tekisi lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
7/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

iPhone ei kyllä kestä. Se menee heti rikki jos sen pudottaa.

No ohhoh. 10 vuotta koko perhe käyttänyt iPhoneja, eikä kertaakaan ole mennyt rikki, ja on varmasti putoillut kaikilta moneen kertaan.

Vierailija
8/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun kuolen. 

Vierailija
9/9 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on se av:n logiikka. Kun joku MUU ostaa kalliin Iphonen, se on turhaa krääsää ja pinnallista teeskentelyä. Kun MINÄ ostan lapselle halvimman J1:n, se ei ole ollenkaan turhaa krääsää, vaan ainoastaan rehelliseen tarpeeseen se tulee.

Ap, määrittele nyt se krääsä!

Minä koen, että laafukas ja kestävä vekotin siinä, missä on iso tarve ei ole krääsää. Meillä on lapsilla ja miehellä ollut viisi vuotta IPhonet, viitosta ja kuutosta. Jokainen niistä pelittää yhä, useista putoamisista huolimatta. Suojakuoret ja -kalvot on keksitty.

Ko. puhelimissa on suurin valikoima appseja, joten siksi se on tärkeä teineille ja miehelle, joka on alan asiantuntija.

Minulle se olisi turha, koska käytän pelaamiseen ja netissä notkumiseen mieluummin pöytäkonetta tai tätä tablettia. Siksi minulla on se em. halpiskännykkä.

Minusta krääsää on huonolaatuinen ja tarpeeton sälä, eli tavara, jota ei oikeastaan lainkaan tarvitse. Huonolaatuisuus on huono asia, koska se tekee tuotteesta lyhytikäisen ja ympäristöä kuormittavan.

Se, että jotakin saa Honkkarin alekopasta halvalla ei ole mikään ansio, jos sitä ei oikeasti tarvitse. Tietenkään hinta ja merkki eivät myöskään ole mikään tae kestävyydestä ja hyödyllisyydestä, mutta eivät ne myöskään ole mikään merkki krääsästä.