Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkun mielestä hänen lapsensa on arvokkaampi, koska on hoikka

Vierailija
01.06.2016 |

Keskustelimme ihan eri aiheesta, siitä kun tyttömme ovat menossa Särkänniemeen. Kysyin että mitäs jos laite jumittuu ja serkku sanoi "No tottakai ne kevyemmät pelastetaan ensin, kun se on helpompaa"

Kysyin että onko hän tosiaan sitä mieltä että ne lapset pitäisi pelastaa sieltä painon perusteella niin hän vastasi "Kyllä hoikka nyt on kuitenkin arvokkaampi ja elää pidempään"

Ihan törkeää, eikö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- No,etkö tiedä vastausta itse. Pitäsikö keksiä serkkuasi kohtaan jokin yhtä tönkköä sanottavaa. - Minä ainakin olisin tuon kommentin jälkeen, minkä serkkusi totesi hetken hiljaa ja toivoisin, että hän itse ymmärtäsi sen typeryyden.    

Vierailija
2/4 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten? Onhan sinunkin mielestä eurooppalainen arvokkaampi kuin joku vinkuintiaani. Ainakin suomalaiset järkyttyvät, jos joku eurooppalainen kuolee, mutta tulvissa kuolevat tuhannet bangladeshilaiset tai loukkuun jäävät chileläiset kaivosmiehet eivät jaksa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, mitä ihmettä?

ap

Vierailija
4/4 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että tyhmäkö olet? Jokaiselle ne omat lapset on ne arvokkaimmat ja yleensä kun pelastetaan niin niillä pelastajilla on joku järkikin siinä hommassa.

Kerro sille serkulle terveiset että mulkku on.

No mun 12v. poika on vesi hengenpelastaja ja vain hän on sanonut ettei pullukoita jaksa pelastaa mutta sekin lähinnä vitsinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan