Mistä lihava ja lyhyt löytää juhlavaatteita?
158/74 eikä mistään löydy sopivia ja mukavia juhlavaatteita.
Mekkoa hain, en ihan mitään liian juhlavaa. Sellaista mikä käy oman lapsen rippijuhliin sekä pariin muuhun vastaavaan juhlaan.
Jos pystyn ahtautumaan johonkin mekkoon sisään, se on aivan liian pitkä, selässä pussi, vyötärö pepun kohdalla jne.
Ehkä jostain hienommasta liikkeestä voisi löytyä, mutta budjetti ei nyt riitä monen sadan mekkoon.
Kommentit (13)
Osaatko ommella itse? Tai voitko kysyä joltain ompelijalta paljonko maksaisi teettää? Mallihan voi olla ihan yksinkertainen, materiaalit ja yksityiskohdat määrittelevät kuinka hieno siitä tulee. Itse asiassa nykyään melkein ainoa asia mitä kannattaa enää ommella itse ovat juhlamekot, esim. taftia saa niin halvalla että tosi hienonkin puvun voi saada alle kahdellakympillä. Jos sulla ei ole käsityölehtiä itselläsi, käy vaikka kirjastossa katsomassa kaavamalleja. Tai Eurokankaassakin on käsityölehtiä ja kaavoja
Vierailija kirjoitti:
Partiovarusteesta teltan kaavat ja ompelet itse kukallisen kretongin.
Haaahahahahaaa! Oletpa vitsikäs.
Ap
ASOS.co.uk - olen tilannut tuolta useamman vuoden.
T: Lähes nelikymppinen lyhyt pullero
Mulla oli sama ongelma. Otin itseäni niskasta kiinni ja muutin ruokavalioni. Paino alkoi tippua oikeanlaisen ruoan ansiosta. Nykyään olen kokoa S sekä pituuden että leveyden suhteen. Pyrin syömään terveellisesti ja harrastan liikuntaa säännöllisesti.
Tätä et varmaan halunnut kuulla. Mutta laihtuminen on yksi keino jatkoa ajatellen. Tokikaan se ei hetkessä onnistu.
Pue jätesäkki. Ajaa saman asian eikä tursua yli. :)
No et sinä nyt niin lihava ole ettet mahdu ihan tavallisen kokoisiin vaatteisiin...riippuu tietysti vähän mallista. Ihan ensiksi hommaan hoikentavat alusvaatteet. Mekko on lyhyelle aina vaikea löytää. Osta mielummin 2 osainen juhla-asu...hame ja pusero/tunika.
Jos et osaa itse ommella, katso vaikka jonkun paikallisen ammattiopiston fb- tms. sivuilta josko sieltä löytyisi joku pukuompelija-opiskelija, varmaan saisi teetettyä halvalla
En osaa ommella ollenkaan. Ostin ompelukoneenkin, että oppisin, en oppinut. 😝
Olen yrittänyt laihduttaa piiitkän aikaa ja vasta joku aika sitten tajusin, että mulla on aineenvaihdunta todennäköisesti täysin sekaisin ja yritän nyt totutella syömään säännöllisesti, koska laihiksella mulla homma karkaa usein siihen, että syön ihan liian vähän ja liian harvoin eikä se tapa laihduta mua enää.
Ehkä ensi kesänä mahdun pienempiin vaatteisiin, kaappi olisi täynnä niitä. 😊
Mä olen käynyt kiertelemässä kauppoja ja koko 44 on se mikä mahtuu mun päälle eikä aina sekään. Ihan kauppakeskuksen kaupoista Säästöpörssiin. Todella tuskastuttavaa.
Mä olen kokeillut myös hameita, mutta kun koko on niin suuri, niin taakse tulee sellainen pyrstö, eivät laskeudu kunnolla.
Kiitos linkeistä, käyn katsomassa niitä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaahahahahaaa! Oletpa vitsikäs.
Ap[/quote
Sori jos loukkasin. Ei ollut tarkoitus. Olen itse ylipainoinen. :)