voiko mies vaistota että oon kiinnostunu siitä?
Siis töissä on aika kiinnostava mies. Tänään oli tilaisuus olla saman pöydän ääressä mutta en kehdannut liikaa tuijottaa.
Mutta voiko mies vaistota että pidän sitä hottina?
Kommentit (20)
Kyllä voi, erityisesti jos miehen nimi on Tyko.
t.Tyko
Jotkut vaistoaa, jotkut ei. Jotkut (yleensä naiset) luulee lähettävänsä todella selviä signaaleja kiinnostuksestaan ja miehellä ei ole tästä mitään hajua, ei mitään. Sitten nainen itkee itsensä uneen kun mies ei osoita tunteitaan. Jotkut taas vaistoaa mutta ei välittäisi olla kyseisen tuijottajan kiinnostuksen kohteena ja siksi yrittää vaikuttaa välinpitämättömältä. Joku taas saattaa itsekin olla kiinnostunut, mutta on epävarma itsestään ja teeskentelee siksi välinpitämätöntä. Että vaihtoehtoja on monia.
Tuskin. Kannattaa edes alkaa istumaan viereen, mennä samaan aikaan syömään ja sielläkin samaan pöytään, tms.
Eikö tämä ole käyty läpi jo kymmeniä kertoja.
Vastaus on EI......tänä päivänä naiset hymyilee ja nauraa kaikkien jutuille joten mies ei todellakaan voi päätellä sellaisesta että nainen on kiinnostunut. Vaaditaan paljon enemmän.
Kyllä minä ainakin vaistosin, myöhemmin parisuhteessa olen joutunut opettelemaan myös ajatustenlukijaksi M28
Naiset lähettävät monenlaisia merkkejä tiedostamattaankin (pupillit suurenevat, kehonkieli kääntyy kohti kiinnostukenkohdetta, nauraa koko ajan tämän jutuille, hypistelee hiuksiaan, lipoo huuliaan, tuijottaa miehen huulia jne.). Et voi piilottaa kiinnostustasi pukeutumatta muslimikaapuun. Se osaako mies lukea näitä on sitten yksilöllisempää.
Mies voi kuvitella vaistoavansa. Esimerkiksi juuri nämä, että nainen hymyilee, katsoo silmiin, hakeutuu seuraan jne. Eihän niistä oikeasti edes voi mitään päätellä. Hymyillä voi ihan koska vaan ja seuraan voi hakeutua jonkun muun ihmisen kautta tai ihan sattumaltakin. Eiköhän osa miehistä ylianalysoi ihan samalla tavalla näitä kiinnostuksen merkeistä kuin monet naisetkin. Tuskin kukaan voi oikeasti vaistota mitä toinen hänestä ajattelee.
Terveisin Naispelko22
Mies saattaa miettiä mielessään että voisiko tuo olla kiinnostunut, mutta ellei miehellä satu olemaan todella hyvä itsetunto ja todella kovat luulot itsestään niin toteaa hän lopulta itselleen että "ei, miten hän voisi olla minusta muka kiinnostunut".
Vaistolla tarkoitan tosiaan vaistoa, en vain eleiden tulkintaa.
Se on niin perhanan vaikea arvata, onko nainen kiinnostunut, vai testaako vain viehätysvoimaansa.
Ok. Seuraavasti rohkaistun katsomaan vielä pidempään tätä kohdettani.
Kai se sitten viimeistään jo tajuaa..
Vierailija kirjoitti:
Joo, näistä yrityksistä "vaistota" naisten oikkuja saa sitten lukea täältä tyyliin; "Lakkaan olemasta mukava miehille, kun ne luulee, että olen niistä kiinnostunut"
Ihmisten ajatustenlukutaito on melko vajavainen. Varsinkin jos on kyse tuntemattomasta ihmisestä.
Niin ja kun joku kysyy mitä ne selvät merkit ovat niin esimerkiksi se, että nainen koskettaa miestä johonkin neutraaliin kehonalueeseen (käsi, kyynärtaive, olkapää), esittää vihjailevan pyynnön "Olisi niin kiva lähteä kahville, kävelylle ym. jos saisi hyvää seuraa ja katsoo suoraan silmiin tai sitten vain suoraan pyytää treffeille. Kaikki muu on sitten ihan tuurista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Seuraavasti rohkaistun katsomaan vielä pidempään tätä kohdettani.
Kai se sitten viimeistään jo tajuaa..
Tai sitten voisit lakata olemasta tuollainen paskahousu ja ihan niinku oikeasti puhua sille.
Naisena mielestäni vaistoan nämä katseet. Olen jo aviossa ja en halua lähteä mukaan tähän peliin. Odotan, että loppuisi ja voisin olla normaali töissä, enkä se torppaaja ja jäähdyttelijä.
Työkaverit antakaa minun olla rauhassa :)
Vierailija kirjoitti:
Voitko täsmentää, mitä se "vaisto" sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko täsmentää, mitä se "vaisto" sitten on?
Se on tunne. Ns. Kuudes aisti.
Se jäniksen kokoinen vaahtopallo lattialla jalkojesi välissä on varma merkki jonka mieskin huomaa.
M