Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olet pannut miestäsi peppuun straponilla?

Vierailija
31.05.2016 |

Minkälaista oli?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää panin.. Pidättelin naurua vaan koko ajan ja mies nautti kovasti. 

Vierailija
2/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroitko koska olit niin hämmentynyt? Monet tytöthän kikattaa hermostuksissaa kun harrastavat seksiä ensimmäistä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin. Ihan kivaa touhua. :)

Vierailija
4/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroitko koska olit niin hämmentynyt? Monet tytöthän kikattaa hermostuksissaa kun harrastavat seksiä ensimmäistä kertaa.

Jep. Mutta olin jo monesti dildottanu sitä pyllyyn, mutta tuo paneminen meni vähän mun ymmärryksen yli. Olin sillon 17v

Vierailija
5/6 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut, omasta ehdotuksestani. Olin itse hommannut sträpärinkin, olin tosin tietty valmistellut ja varmistellut asiaa etukäteen. Oli todella kiihottavaa, pistellä takaapäin miehen ollessa kerrankin ottavana osapuolena ja itse sain määrätä tahdin. Etukäteen vähän rakentelin tunnelmaa kevyesti dominoivalla otteella illankulussa sekä valmistelin miestä tekemällä kaikkia kivoja juttuja...

No, taisin tykätä itse enemmän kuin hän, mut tulipa kokeiltua! :D

Vierailija
6/6 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaimoni muutaman kerran pannut minua strapillä ja kyllä se ihan kivaa tekee, itse saan kiksejä jo pelkästä näystä vaimoni strapin kanssa XP olen ollut pantavana kontiillaan(ponina) sängyllä, suihkun tolpassa raudoitettuna pallo suussa ensin sellainen isohkolla ja sitten vaihtoi isoon hirviöön ja se ei meinannut ensin mennä liukkarista huolimatta ja sitten vain yhtäkkiä fumbs ja puoliksi sisällä, kyllä se kipu ja tunne ja toinen vain jatkaa mutta sitten olikin kivaa ja kiihotta ottaa isoa vastaan XP nii ja suihinkin on vaimo opettanut ottamaan nahkaasussa raipan kanssa XP