Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä palstalla hehkutetaan usein naisia "kurvikkaina" ja "upeina" mutta itse kun olen nähnyt näitä kuvia niin selvästi ylipainoisiahan ne on. Kummalista.

• ylös 10
  • alas 3

Kommentit (6)

Vierailija

Niin tai sitten kuvitellaan, että mitat määrittelevät sen, mikä hoikka tai ei.... Ei ne mitat kaikkea kerro. Itse 171/53-54 ja mun kuvitellaan olevan joku mallimuotoinen tikku... Höpö höpö. Vaatteet päällä tosi hoikka kyllä, mutta näkisitte alasti.... Ei todellakaan tikku... Vatsa ja vyötärö ollut aina ongelma, jalat tikut.

Nyt pulleammat lähettää alapeukkua. En tarkoita, että olisin pullukka, mutta kun mua on treffeillä haukuttu anorektikoksi ja keskitysleiriltä karanneeksi, niin menin kyllä hiljaiseksi.... Vaatteet peittää hoikallakin ongelmakohdat, jos oikeanlaisia vaatteita osaa käyttää....

Onko oikeampi haukkua sitten hoikkaa tyyppiä?? Tuntuu, että on. Lihavia ei saa, muuten olet suvaitsematon, mutta meitä hoikkia saa haukkua, miten vaan??

Ei tasan mene tämäkään jako.

Fatalji

Vierailija

Mutta eihän upea ja ylipainoinen sulje toisiaan pois. Voi olla myös kurvikas ja ylipainoinen, jos rasva on kertynyt enemmän rintoihin ja peppuun kuin mahaan, vaikka se keskivartalolihavuus on toki paljon yleisempää ainakin meillä täällä Suomessa. Mutta silti, voi olla vaikka iso maha ja silti upea nainen. Miksei voisi?

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minusta ylipainoinen on sellainen jolle elämän perustoiminnot, kuten portaiden kävely ylös, ovat hankalia tai ainakin aiheuttavat hengästystä. Ihan sama minkä kokoiset tissit on.

Vierailija

Olen tuntenut vain yden tälläsen ylipainosen kurvikkaan eli on hyvä muhkea takamus ja uhkeat rinnat ja suht paksut jalat ja se vyötärö on tosiaan kuin ampiaisella, eli vyötärö on jäänyt hoikaksi.