Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pilaavat seksielämän ja parisuhteen

Vierailija
31.05.2016 |

Peukku ylös: samaa mieltä
Peukku alas: eri mieltä

Ja perustele!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vie muutaman minuutin pikaisesti suoritettuna. Miten voi olla että sitä ei sitten vaan voi iltaisin peittoa heiluttaa vähän? Onko seksille liian kovat vaatimukset? Vaaditaanko liikaa sielujen sympatiaa ja harmonista läheisyyttä ja intiimiyden tunnetta, että voidaan sekstata, ne tuntemukset kun varmaan vähenee kun lapset etäännyttää puolisoita toisistaan?  Hommat voisi hoitaa muutamassa minuutissa,ei mitään liian pitkiä esileikkejä, liukkaria ja menoks ja se on siinä! Siinä sitten tehdessä innostuu. Itse olen sellaiseenkin aina tyytyväinen, kun jotenkin se seksi on aina plussaa, huonokin seksi on parempi kuin ilman. Rehellisesti keskustelisi kumppanin kanssa, että nyt on näreet näin että seksi on seuraavat 3 vuotta pääasiassa pikaista ja vähän tunteetonta, mutta kävisikö silti että aina säännöllisesti pantais? Vai tottako tämä on että niin sitten käy kaikista yrityksistä ja etukäteissuunnitelmista huolimatta, että seksiä ei vain ole ? T.perhettä suunnitteleva nainen

Minäkin ajattelen näin, mutta mies edellyttää sitä sielujen sympatiaa jotta voisi edes harkita minuun koskemista. Joten ilman ollaan sitten. Kuukauden sisällä on ollut seksiä yhden (1) kerran. Ap

höh, otan osaa. harmi homma. Koita pärjätä..

Vierailija
42/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ole lapsista vaan kyllästymisestä puolisoon,tämä tapahtuu oli lapsia tai ei.

Miksi parisuhde sitten tyypillisesti paranee, kun lapset muuttavat pois kotoa?

Jotain rajaa nyt tähän lapsimyönteiseen propagandaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai seksielämä muuttuu, kun kotona asuu muitakin ihmisiä. Ei voi enää naida missä vaan ja silloin, kun mieli sattuu tekemään.

Muttuu sellaiseen, että ei voi naida enää edes sängyssä, vaikka kuinka tekis mieli.

Miksi? :( Meillä on vain yksi lapsi, teini, joka on kotona lähinnä nukkumassa, joten ei enää vaikuta seksielämään. Enemmän vaikuttaa se, että vuosia on tullut lisää. -ed.

No kun toisella ei tee enää mieli.

Vierailija
44/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä.

On tietysti pieni osa ihmisiä, jotka ovat niin perhekeskeisiä, ettei se pilaa. Mutta jos ei ole emotyyppi itse, niin kyllä pilaa.

Siksi en voi ymmärtää uusioperheitä, joihin hankitaan lisää lapsia ( vaikka molemmilla jo on).. Miksi tieten tahtoen pilataan se toinenkin suhde?

Vierailija
45/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vie muutaman minuutin pikaisesti suoritettuna. Miten voi olla että sitä ei sitten vaan voi iltaisin peittoa heiluttaa vähän? Onko seksille liian kovat vaatimukset? Vaaditaanko liikaa sielujen sympatiaa ja harmonista läheisyyttä ja intiimiyden tunnetta, että voidaan sekstata, ne tuntemukset kun varmaan vähenee kun lapset etäännyttää puolisoita toisistaan?  Hommat voisi hoitaa muutamassa minuutissa,ei mitään liian pitkiä esileikkejä, liukkaria ja menoks ja se on siinä! Siinä sitten tehdessä innostuu. Itse olen sellaiseenkin aina tyytyväinen, kun jotenkin se seksi on aina plussaa, huonokin seksi on parempi kuin ilman. Rehellisesti keskustelisi kumppanin kanssa, että nyt on näreet näin että seksi on seuraavat 3 vuotta pääasiassa pikaista ja vähän tunteetonta, mutta kävisikö silti että aina säännöllisesti pantais? Vai tottako tämä on että niin sitten käy kaikista yrityksistä ja etukäteissuunnitelmista huolimatta, että seksiä ei vain ole ? T.perhettä suunnitteleva nainen

Onko sulla hormonaalinen ehkäisy? Tai imetätkö vielä?

Tottakai omat valinnat vaikuttavat! Eihän se niin ole, että seksi vain automaattisesti loppuu. Pikapanot on just herkkua perheellisille :) (t. se, jolla 1 lapsi ja seksi parantunut synnytyksen jälkeen)

Itselleni tulee jatkuvasta lapsenhoitovastuusta niin saatanan kireä ja epäseksikäs olo, etten yhtään sinänsä ihmettele ettei miestä paneta, mutta kireyttäni vain lisää se, etten saa seksiä.

Mikä neuvoksi? Ap

Vierailija
46/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mahdollisuudet spontaanin seksin harrastamiseen vähenee lasten myötä. Toisaalta lasten myötä parisuhteeseen sitoutuminen on voimakkaampaa ja ns. yhteen hiileen puhaltaminen.

Ilman lapsia itse olisin luultavasti nostanut kytkintä aikapäiviä sitten tässä suhteessa. Ja luultavasti muissakin mahdollisissa suhteissa. Minun luonteelleni lapset ja perhe-elämä ovat tuoneet hyvää; stabiiliutta ja tasapainoisuutta kaikin puolin. Lasten kanssa voisin väittää suurimman osan ajasta olevan hauskaa :) Nyt kun ovat jo isompia. Tämä minun henkilökohtainen kokemus. En vaihtaisi sinkkuaikoihin tmv. enää! Kahdstaan näin 16 vuoden jälkeen miehen kanssa olisi jo varmasti tylsää (jos siinä tapauksessa yhdessä enää oltaisiinkaan).

Ikävä kuulla, että 16 vuoden jälkeen olisi tylsää ilman lapsia. Onkohan mies kuitenkin se "paras mahdollinen" muttei ihan? Meillä ei tulisi mieleenkään, että olisi tylsää tai että erottaisiin vaikkei niitä lapsia olekaan. Meillä ei myöskään ole ollut mitään vaikeita aikoja, mistä monet puhuvat. Ehkäpä suhde tosiaan voi paremmin ilman lapsia, jokainen päivä on mahtavaa!

Toinen 16v yhdessä ollut pari

Vierailija
47/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai omat valinnat vaikuttavat! Eihän se niin ole, että seksi vain automaattisesti loppuu. Pikapanot on just herkkua perheellisille :) (t. se, jolla 1 lapsi ja seksi parantunut synnytyksen jälkeen)

Itselleni tulee jatkuvasta lapsenhoitovastuusta niin saatanan kireä ja epäseksikäs olo, etten yhtään sinänsä ihmettele ettei miestä paneta, mutta kireyttäni vain lisää se, etten saa seksiä.

Mikä neuvoksi? Ap

(Lainaus meni väärin äsken)

Vierailija
48/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yleensä.

On tietysti pieni osa ihmisiä, jotka ovat niin perhekeskeisiä, ettei se pilaa. Mutta jos ei ole emotyyppi itse, niin kyllä pilaa.

Siksi en voi ymmärtää uusioperheitä, joihin hankitaan lisää lapsia ( vaikka molemmilla jo on).. Miksi tieten tahtoen pilataan se toinenkin suhde?

Koska sellaista ei voi pilata, joka ei ole jo pilalla.

Vierailija
49/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä neuvoksi? Ap

Joo en todellakaan imetä, en yli vuoteen ole imettänyt eikä ole hormonaalista ehkäisyä. Mies on se joka ei halua panna - kuulemma koska olen niin etäisen ja kireän oloinen. En osaa olla olematta, joska vituttaa niin saatanasti kaikki. Ap

Vierailija
50/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä neuvoksi? Ap

Joo en todellakaan imetä, en yli vuoteen ole imettänyt eikä ole hormonaalista ehkäisyä. Mies on se joka ei halua panna - kuulemma koska olen niin etäisen ja kireän oloinen. En osaa olla olematta, joska vituttaa niin saatanasti kaikki. Ap

Onpas pattitilanne. Muakaan ei huvita mieheni kanssa seksi, jos hän on äkäinen ja kireä, muuten kyllä. Sä tarviit ilmeisesti enemmän omaa aikaa, jospa siten kireys vähenisi ja miehen halut siten palautuisi?

Vierailija
51/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vähän kornina kaverini lausahdusta "muista sitten että lapset ovat avioseksin ongelmajätettä", hän tokaisi tuon hääpippaloissani eikä ollut edes kännissä.

Kun nyt lapsia on ollut +12 vuotta, pakko myöntää että oikeassa oli. Hätäinen kerta kuussa jos sitäkään...

Vierailija
52/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä neuvoksi? Ap

Onpas pattitilanne. Muakaan ei huvita mieheni kanssa seksi, jos hän on äkäinen ja kireä, muuten kyllä. Sä tarviit ilmeisesti enemmän omaa aikaa, jospa siten kireys vähenisi ja miehen halut siten palautuisi?

No niinpä. Ja mulle taas seksi kelpaisi silloinkin kun mies on äreä ja kireä, niin tilanne ei ole ollenkaan tasa-arvoinen. Enempää omaa aikaa en nyt oikein mistään taida saada, ei ole tukiverkostoa eikä nyt rahaa maksulliseen hoitoapuun. Ap

Vierailija
53/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapset yhtään pilannut seksielämää. köyrittiinn yhtä paljon kuin ennenkin. Ennen kuin alkoi Nämä eturauhastulehdukset tai virtsRakon tulehdukset ilman tulehdusta. Kun ei selvyyttä löydy asialle.

Eilen pitkästä aikaa sain maistella naistani ja nyt on tosi hyvä olo. Rauhaa ja rakkautta

Vierailija
54/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymä on parantanut parisuhdettani huomattavasti. Alun stressistä selvittyämme ja selkiinnyttyämme olemme aivan eri ihmisiä nyt.

Tuo pieni ihme on saanut paljon hyvää aikaan. Omassa elämässäni huomaan myös mm. sen, kuinka ajattelen toisista ihmisistä - parisuhteista, perheistä - aivan eri tavalla. Olen herkistynyt huomaamaan sen lämmön ja rakkauden, jota ihmiset tarjoavat toisilleen, lapsilleen, lemmikeilleen. Nykyisin tuntuu siltä, että osaan itsekin rakastaa toista ihmistä syvemmin ja vilpittömämmin.

Seksielämä ei ole enää lainkaan yhtä aktiivista, mutta ei ole tarvettakaan (ainakaan minulla). Itse asiassa seksi tuntuu nykyisin aikaisempaa aikuismaisemmalta, vastuuntuntoisemmalta toisen ihmisen huomioimiselta eikä omien halujen tyydyttämiseltä. Ajatus entisenkaltaisesta seksin harrastamisesta sen itsensä takia tuntuu päivä päivältä oudommalta ja oudommalta, ja ajatus, että joskus ajatukseni pyörivät jatkuvasti sen ympärillä, tuntuu vähintäänkin kummalliselta. Ehkäpä testosteronitasoni ovat laskeneet pysyvästi alemmalle tasolle. Entistä enemmän kaipaan nykyisin vain halailua ja häiriötöntä yhdessäoloa iltaisin, öisin tai aamuisin. Estottomuus ja kaikenlaiset kokeilut seksin saralla ovat selkeästi ohi omalta osaltani.

Vierailija
55/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Meillä ei ole lapset yhtään pilannut seksielämää. köyrittiinn yhtä paljon kuin ennenkin. Ennen kuin alkoi Nämä eturauhastulehdukset tai virtsRakon tulehdukset ilman tulehdusta. Kun ei selvyyttä löydy asialle.

Eilen pitkästä aikaa sain maistella naistani ja nyt on tosi hyvä olo. Rauhaa ja rakkautta

Aika jännä lukea. Minullakin on tullut eturauhastulehduksia nykyisin, aika useinkin. Viime talvena kylmetin ne paikat usein ja kyllä oli aika h--vetillistä, istuin saunassa jne.

En ole myöskään löytänyt selvyyttä, mikä vaivaa. Tulehdusarvot eivät näy testeissä jne.

En voi virtsata istualtani tai tuntuu heti kipeältä.

Vierailija
56/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mahdollisuudet spontaanin seksin harrastamiseen vähenee lasten myötä. Toisaalta lasten myötä parisuhteeseen sitoutuminen on voimakkaampaa ja ns. yhteen hiileen puhaltaminen.

Ilman lapsia itse olisin luultavasti nostanut kytkintä aikapäiviä sitten tässä suhteessa. Ja luultavasti muissakin mahdollisissa suhteissa. Minun luonteelleni lapset ja perhe-elämä ovat tuoneet hyvää; stabiiliutta ja tasapainoisuutta kaikin puolin. Lasten kanssa voisin väittää suurimman osan ajasta olevan hauskaa :) Nyt kun ovat jo isompia. Tämä minun henkilökohtainen kokemus. En vaihtaisi sinkkuaikoihin tmv. enää! Kahdstaan näin 16 vuoden jälkeen miehen kanssa olisi jo varmasti tylsää (jos siinä tapauksessa yhdessä enää oltaisiinkaan).

Ikävä kuulla, että 16 vuoden jälkeen olisi tylsää ilman lapsia. Onkohan mies kuitenkin se "paras mahdollinen" muttei ihan? Meillä ei tulisi mieleenkään, että olisi tylsää tai että erottaisiin vaikkei niitä lapsia olekaan. Meillä ei myöskään ole ollut mitään vaikeita aikoja, mistä monet puhuvat. Ehkäpä suhde tosiaan voi paremmin ilman lapsia, jokainen päivä on mahtavaa!

Toinen 16v yhdessä ollut pari

Veikkaan, että enemmän on kiinni siitä, miten työnjako menee ja miten on totuttu olemaan yhdessä. Lapsen tulon myötä tuntuu, että vastuu kaikesta kasvaa. Toisaalta, meillä se on aina jakautunut hyvin, kun ollaan yhdessä, tehdään yhdessä, toinen toista tukien. Silloin kun lapsi ei ole kotona, vietetään aikaa yhdessä, jutellaan ja muuta. Niin kuin ennen lastakin, meillä on mukavaa ja hauskaa yhdessä. Ei ole ollut vaikeita aikoja ainakaan vielä ja kaikki päivät on hetkittäisestä kiireestäkin huolimatta hyviä, enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta.

Vasta 7 vuotta yhdessä ollut pari

Vierailija
57/66 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tyytyväinen suhteeseen mahtaa M35:n vaimo olla?

Vierailija
58/66 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika mahdoton yhtälö on, kun rouva nukahtaa klo 22 ja teinit klo 23:30. Ei siinä paljoa seksiä  voi harrastaa.

Vierailija
59/66 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se pilaantuminen on liittynyt eniten siihen että lapsi sairastelee jatkuvasti (ei mitään vakavaa, mutta känisee ja yöunet menee usein), känisisi varmaan muutenkin, molemmilla vanhemmilla hermot jatkuvasti riekaleina ja sitä sitten puretaan toiseen ennen muuta ja/tai ollaan muuten kireinä niin ei oikein ole seksuaalinen ilmapiiri ja etenkin mies edellyttää ihan erilaista tunnelmaa jotta sille tulisi seksi edes mieleen (ainakaan mun kanssa). Mulle seksinpuute taas saa nopeasti olon että suhde alkaa olla finaalissa, etenkin jos näyttää siltä ettei toista kiinnosta yrittää tehdä mitään asialle. Ap

Vierailija
60/66 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Seksielämä ei ole enää lainkaan yhtä aktiivista, mutta ei ole tarvettakaan (ainakaan minulla). Itse asiassa seksi tuntuu nykyisin aikaisempaa aikuismaisemmalta, vastuuntuntoisemmalta toisen ihmisen huomioimiselta eikä omien halujen tyydyttämiseltä. Ajatus entisenkaltaisesta seksin harrastamisesta sen itsensä takia tuntuu päivä päivältä oudommalta ja oudommalta, ja ajatus, että joskus ajatukseni pyörivät jatkuvasti sen ympärillä, tuntuu vähintäänkin kummalliselta. Ehkäpä testosteronitasoni ovat laskeneet pysyvästi alemmalle tasolle. Entistä enemmän kaipaan nykyisin vain halailua ja häiriötöntä yhdessäoloa iltaisin, öisin tai aamuisin. Estottomuus ja kaikenlaiset kokeilut seksin saralla ovat selkeästi ohi omalta osaltani.

Anteeksi, mutta kuulostaa kamalalta. Olet vasta 35 ja suhtaudut seksiin kuin 70-vuotias. Ihan jo parisuhteen kannalta kannattaisi käydä lääkärissä mittaamassa ne testoarvot. Kun raskas pikkulapsiaika on ohi, ei vaimosi välttämättä ole tuollaiseen tilanteeseen ollenkaan tyytyväinen.