Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on varmaan 10 reikää hampaissa

Vierailija
29.05.2016 |

Huomenna varaan ajan hammaslääkäriin. Hävettää niin hirveästi. Kävin pari vuotta sitten ja sanoi, että on tosiaan useita reiän alkuja, jopa 8, mutta eivät tarvitse paikkausta vielä. Nyt on oman tulkintani mukaan ihan kunnon reikiä. Pesen hampaat x 2 päivässä, mutta napostelen usein vaikka olen normaalipainoinen. Tätä ennen on vain 1 reikä ikinä paikattu. Miten kehtaan mennä lääkäriin? 😨

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joilla paljon reikiä? Miten hammaslääkärissä suhtauduttu? Ap

Vierailija
2/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain oli minullakin, 11 reikää. Pelkäsin hammaslääkäriä aivan jumalattomasti, mutta kun hampaat alkoivat olemaan niin huonossa kunnossa, niin ei voinut enää odotella. Kävin pari kertaa ensin päivystyksessä paikkauttamassa pahimmat, onneksi juurihoidoilta vältyttiin. Päivystyksessä oli niin hyvä ja ihana henkilökunta ja osasivat tehdä kaiken kivuttomasti ja lohduttivat minua, että tästä se alkaa suunhoito ja vielä ei mitään ole menetetty, että koko vuosia kestänyt pelkoni katosi. Eikä kukaan taivastellut mitään, kun avoimesti kerroin että tilanne on tämä koska pelkään että kuolen käsiinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan häpeile. Hammaslääkärit näkevät sellaisia suita, että tuskin sinun mahdolliset reikäsi herättävät mitään suurempaa huomiota. Ja työtäänhän he vain tekevät.

Vierailija
4/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkevät kyllä paljon pahempaakin. Esim. mt- ja päihdeongelmaisia ihmisiä jotka ovat viimeksi saattaneet käydä hammashoidossa 20 vuotta sitten, eikä suussa ole enää kuin jokunen mätänevä ruskea hampaanjämä.

Vierailija
5/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, on ne pahempaakin nähnyt. Hoitoon vaan hampaat, tärkeintä että saa hoidot tehtyy. 

Vierailija
6/6 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mullakin aika monta i:tä (alkava reikä) oli + 2 reikää ja molemmat hampaissa, joissa paikka. Sama tilanne ku sulla, pesen 2 päivässä, mutta napostelen ja päivittäin melkein makeaa. Rohkeesti vaan. Kyl ne hlääkärit on varmasti kaikkee nähneet.