Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alivuokralaisuuden päättyminen

Vierailija
29.05.2016 |

Olen asustellut alivuokralaisena kaverilleni (taino köhköh tämän asumisen jälkeen ei-enään-niin-kaverille) muutaman kuukauden ja hänen vuokrasopimuksensa päättyy asuntoon 31.5. Alivuokralaisenkin sopimus luonnollisesti päättyy silloin kuin päävuokralaisenkin ja mä olen tässä kimpsuni ja kampsuni pakkaillut jo muuttolaatikoihin ja yhtäkkiä tuo ilmoittaa että hän jatkoi omaa sopimustaan että en mäkään tästä voi nyt mihinkään lähteä ilman irtisanomisaikaa!! Eikös mun soppari kuitenkin pääty nyt, kun hänelläkin tosiaan tehty kokonaan uusi sopimus, sattumoisin vain samaan kämppään.
Me myös juuri toissayönä puhuttiin että jos en kirjoita uutta sopimusta (johon kuulemma tulisi vaikka ja mitä ehtoja asumisesta) niin MINUN VUOKRASOPIMUKSENI PÄÄTTYY 31.5. Sanoi myös että tahtoo minut tästä ulos niin pian kuin mahdollista, tänään sitten olinkin hyvä kämppis...Hohhoijaa. En kyllä aijo jäädä tänne hänen siivojakseen enää hetkeksikään..Ei ole toimnut tämä kimppakämppä ihan niinkuin kuviteltiin :)) ja minä olen siis asunut jo kolme vuotta kimppakämpissä, hänelle ensimmäinen (ja tulevia kämppiksiä ajatellen toivottavasti viimeinen kerta..)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme