Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka kyttäävät,seuraavat ja ovat nenä pitkänä toisten asioissa.

Vierailija
29.05.2016 |

Miten nämä ihmiset ymmärtäisivät elää omaa elämäänsä,eivätkä toisten?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärräkkään koska nauttivat siitä...

Vierailija
2/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ne uskalla elää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla on tuttu joka kyttää mua! Miksi en tee niin ja näin ja on nyt kytännyt mua viikkoja!

Vierailija
4/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat ihmiset joutuvat jatkuvasti vertaamaan itseään ja tekemisiään muihin.

Vierailija
5/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän omaa elämää, 25 vuoteen ei Ole ketään käynyt, en muista koska viimeksi minulle on soitettu, olisiko 15 vuotta sitten.

Vierailija
6/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille kyttääminen, kyylääminen, juoruilu, nokkansa toisten asioihin työntäminen tuottaa nautintoa. Siinä ikään kuin tuntee itsensä paremmaksi, etenkin jos löytää jonkun syyn paheksua. Ja ainahan sen löytää, jos tarpeeksi tonkii ja kaivelee. Mielellään myös sotketaan ihmisten välit.

Minun työpaikalla näitä on useita. Yllättäen kaikki eri-ikäisiä naisia.

Vierailija
7/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti itsekin joskus arvostelen muita ja puutun muiden asioihin, mutta työpaikallani on eräs henkilö, joka on ilkeyden perikuva. Hän haukkuu ihan jokaisen selän takana, kilteimmätkin ihmiset. Tekisi mieli kysyä, että miten täydellisenä pidät itseäsi, kun on vara haukkua kaikkia. Etenkin toisten ihmisten läskit tuottavat hänelle suurta kuvotusta. Mieheni sanoi, että tekisi itse ensin jotain omalle mummonaamalleen.

Vierailija
8/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, yks tällainen kehtasi vielä ääneen sanoa suoraan ettei oo omaa elämää ja sen takia kyylää muiden elämää. Melko tai paljonkin säälittävää :O. Mut kukin tyylillään ja jos oma elämä on noin köyhää että elää toisten elämää, niin imarreltuhan sitä pitäisi olla, mulla on jotain mitä toinen kadehtii :).

Vierailija
9/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla tekemisissä

Vierailija
10/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille kyttääminen, kyylääminen, juoruilu, nokkansa toisten asioihin työntäminen tuottaa nautintoa. Siinä ikään kuin tuntee itsensä paremmaksi, etenkin jos löytää jonkun syyn paheksua. Ja ainahan sen löytää, jos tarpeeksi tonkii ja kaivelee. Mielellään myös sotketaan ihmisten välit.

Minun työpaikalla näitä on useita. Yllättäen kaikki eri-ikäisiä naisia.

Meillä on töissä tällainen yksi ja pahinta laatua.

Vierailija
11/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaat ihmiset voisi viedä saunan taakse. 😔 En kestä urkkijoita ja toisten asioihin ottautuvia ihmisiä. Olen opettanut lapsillekin että toisten asioihin ei puututa eikä niistä olla mitään mieltä. Elä ja anna toisten elää on lempikaneettini. 😄

Vierailija
12/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen olevani vainoamisen kohteena jo.

Yks ihminen on noin kolme viikkoa vainonnut mua samoilla kysymyksillä ja hiillostaen.

Vierailija
13/13 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo kyttääjät :D